CD-romdrev

Hej..
Mit CD-rom drev er stået af, men hvad er galt.
Det starter med at køre, så er der lidt op og ned i hastighed - dernæst ingenting. Det tager ca. 30 sek. og det gælder alle medier jeg ilægger.
Det er nyt, men bruges sjældent. Er det en rensning?? Kan det renses og hvordan?? Eller skal jeg bare købe et nyt og kaste i?
(afskyer pillearbejde)
Hilsen
sniffer

Sniffer  
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
>Sniffer, jeg ville købe et nyt, tror det ksoter det samme som et rense sæt.

Du kan evt få en kombi som både brænder dvdr og cdr for 500kr
Hejsa..
Ja fint - handymand ....men hvordan renses sådan en dims???
Skal jeg pille skidtet ud for at rense den?
Jeg hader når tingene ikke virker....
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Brug forsigtig en støvsuger og vatpinde. Men da du hader at vedligeholde/rengøre visse ting - er konsekvensen at du bør overveje at sende din PCer til en gang årlig tjek på et værksted.

 

Hov .....
Hej Handyman ....velkommen til..GGG :lol:
Hvor har du lagt Ubberød på kortet???? :oops:
Hilsen
Sniffer

Sniffer  
Annonce
Hej Handyman..
Nå ja..undskyld jeg spurgte..
Jeg har da ikke sagt noget om, at jeg hader at gøre tingene rene/vedligeholde !!! Men det er da vist ikke normalt at rengøre et drev som er næsten nyt??? Og min PC ER REN både udvendig og indvendig.

Sniffer  
Hvis du kører XP, åbn denne computer og hvis du kan se ikonen for CD-drevet, dobbeltklikker du mens der er en CD-rom i drevet og hvis intet sker. Så er det CD-drevet som er kaput (har lige oplevet det samme) Jeg går ud fra at software og drivere ikke fejler noget hos dig. Så må du få CD-drevet byttet/lavet hvor du har købt den (du nævnte at det er næsten ny og skulle ikke koste noget)

 

Hej..
Problemos løst....satte et nyt drev i og det fungerer bare..

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis