Hvad blev der af "Det Leth"

Var der ikke en Erik der vandt konkurrencen om at blive en ny Leth, som skulle fører "serien" videre. Husker jeg helt forkert.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo, han hed Erik Grunnet, og kom fra Horsens.
Såvidt jeg kan se på DR's hjemmeside, var det bare værtsrollen i et gør-det-selv program på TV de kunne vinde, altså ét program ikke en række af programmer, så det ser ikke ud til at det blev en afløser, kun en one-night-stand :lol:

Mvh. Carsten
Det var vist præmien...
Men den egentlige præmie var vist til DR :wink:
De fik jo vist at Leth ikke er uundværlig og at de kan kapre en tidligere LDS ekspert fra TV2 :wink:
Erik var jo tømreren fra TV2's 1. boligprogram...

faktisk akn man godt sige at det egentligt er lidt uretfærdigt at Erik vandt... han er jo trods alt tømrermester og har derfor en faglig forudsætning som de fleste LDS'ere ikke har..

Men skidt nu med det...

MVH Njord
Tja, det bringer ihvertfald ikke Leth's aftenkaffehygge tilbage sad
Og med fare for at blive overfaldet, så syntes jeg Leth havde en dejlig engageret måde at fortælle det på - engang imellem lidt for meget, men hvem er perfekt for os alle.

Som jeg tidligere har skrevet på LDS, var jeg dybt imponeret da min partner spurgte Leth om laboratoriebejse og hvor man kunne få den til et eller andet arrangement hvor det var Leth der var hovedperson. Han kunne ikke svare på det og bad om navn og adresse, og som min partner sagde, havde han nok aldrig regnet med at få svar.

Nogle måneder efter kom der svaret om, at man ikke kunne købe laboratoriebejse mere, vistnok noget med miljøforskrifterne, men han havde fundet opskriften som så kom, så det var muligt at lave den selv.

Se det er flot og hos mig fik Leth mange point for det, for så er man ikke blevet blasert eller overlegen.

Jeg hørte så et interview af en skuespiller i radioen der blev kåret til et eller andet og blev laubergkranset, og efter udbrød Leth til ham, at "det bliver jeg det nok aldrig" og skuespilleren svarede, jo det gør du nok når du en dag ligger i kisten eller hvordan han nu udtrykte det, så gik Leth i vrede, og det havde skuespilleren det dårligt med, men dér var han kommet for tæt på. For mig nok mest en sjov, dumsmart som vores dronning ville kalde en sådan bemærkning, og der var en grænse overskredet hos Leth.

Nok om det, jeg så hans programmer når jeg havde tid, og kunne nu godt lide hyggestemningen der blev skabt, med hunden, kælderen osv..

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis