"Låst" værktøjslinie i MS IE

Hejsa.

Jeg skal gerne kunne tilpasse værktøjslinien i min Internet Explorer - men L..... er LÅST!!! GGGRRRMMMmmmmmmmmpppffffffrrrrrrrrrrr. Jeg kan SIMPELT HEN ikke finde ud af af få L..... låst op igen. Har jeg et spyware/adware der driller? Eller er der en bare ultra simpel forklaring, der er helt indlysende når først jeg får det at vide?

Sat... forb...... Microsoft-snot!!!!!!!!!!

biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Højre klik på din værktøjslinie og vælg lås værkstøjsline, så skulle det lille flueben forsvinde og du kan frit redigere.
Hej Anders.

Ja, tusind tak for hjælpen, men hvis du kigger på det billede jeg vedhæftede mit indlæg vil du se, at jeg HAR højreklikket på værktøjslinien. Der er bare ikke den valgmulighed som du beskriver sad

Andre gode forslag, anyone?

Med venlig hilsen
FlemmingB

OK der var jeg lige hurtig nok. Hvilken version MS IE og styresystem benytter du ?
MSIE version 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158 (tro det eller ej - hvad fanden stikker der de mennesker?). Styresystem Windows WP Home, der nyligt er blevet opgraderet med Service Pack 2, hvilket sandsynligvis er skyld i at intet mere fungerer som man er vant til. Blandt andet "dukker" et Sikkerhedscenter op, der her hos mig automatisk blokerer mange af de standard-komponenter, man kan tilføje i FrontPage - som jo OGSÅ er et Microsoft-produkt.

Brok, brok, ja, jeg ved det godt, men jeg synes sgu' MS for ofte udgiver noget slam...... cry

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hej smile

SP2 blokerer en masse fra frontpage fordi de kan udgøre en sikkerhedsrisiko. MicroSoft bliver punket fordi XP er sårbar, men når de gør noget ved det, brokker andre sig over at det nu er irriterende at XP blokerer potentielle farer.

Ang. din værktøjslinie.
Er du logget ind som administrator, når du prøver at redigere værktøjslinien? Hvad er "tekstetiketter"?

Mvh ThomasB
Hej Thomas.

Ja, jeg er på som administrator. Tekstetiketter er såmænd bare tekst på/under knapperne i værktøjslinien. Se vedhæftede.

Med venlig hilsen
FlemmingB

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis