Beton gulv !

Hej

I forbindelse med et spørgsmål om hvilken maling der er bedst til et betongulv ( værkstedsgulv - garagegulv ) fik jeg forslaget at anvende noget der skulle hedde "støvbinder" det skulle være ret brugt på fx fabriksgulve! Er der nogen der kender noget til dette eller har erfaringer ?? Positive som negative ??

MVH Njord
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min flisemurer brugte det hjemme hos mig, du kan næsten slippe for at støvsuge :lol: Nej, det tager vist bare det sidste, så man er sikker på, at maling el. fliseklæb vil binde.

Mvh. Carsten
Hej Njord,

Har kun hørt om støvbinder (har været brugt på vores vægge i firmaet) - hvis du har oplysninger herom (evt. fabrikat) må du gerne give lyd.

Anyway - har selv brugt Urethan-lak på værkstedsgulve, hvor det holder virkeligt godt. Flüggers kan købes i Jem&Fix til under halv pris (privat label produkt)

Mvh.

Jan R.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
På med en maske og så bare gi det en god gang epoxy.... Det dur!!

Men Flügger og andre firmaer har også noget slidstærkt og godt maling..
Hej...
hvis du skal have noget der holder skal du bruge epoxy maling..
den kan man også få vandbaseret så de små grå ikke tager skade
når man maler... til den høre der også en støvbinder til og hele herligheden koster ca. 1300kr. som rækker til ca. 70 m2
vh
Bjørnen

Bjørnen

Smil og vær glad.... husk det nu.....
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også