har du overskuds jord ?

Er der nogle der har en lastbil med overskuds jord fra omlægning af have, så lad høre fra dig. Du må gerne smide det af i min have da jeg gerne vil have den hævet.

Balle
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej!!!

Jeg har 7 vognlæs overskudsjord, men du skal selv hente det, jeg bor på Samsø :lol: Nej spøg til side, prøv og kontakte en maskinstation eller en vognmand, de har ind imellem overskudsjord, som de hellere end gerne vil af med
og jeg forstår ikke ret meget..... vi fik fjernet et læs, og måtte betale 900 kr. for en analyse, for ingen må modtage jord uden undersøgelse.

Føler mig lidt snydt, og undersøgelserne er helt ved siden af - jeg bor ikke på et affaldsdepot - kan man ikke bruge muldjord mere uden betaling af kr. 900 - det er da ved at blive et overkontrolleret samfund, hvor vi ikke må få bakterier i munden, så vi kan blive syge når vi rejser udenlands i stedet for at være naturlige, og selv vores jord skal undersøges - big brother ??

Mvh. JørgenE
Du ramler godt og grundigt ind i min personlige, lille kæphest, Jørgen.

En del bornholmere var på et tidspunkt målløse. I "en menneskealder eller mere" har den røgede sild været uløseligt bundet sammen med øen - og vel især turismen. Men man ville forbyde den, vistnok p.g.a. tørringsmetoden i det fri, hvor måger kunne klatte på den.

Måske rimeligt nok, men jeg tænker ofte; Hvorfor må vi ikke selv vælge risiko fra eller til? Man kunne jo lave advarsler om, at risikoen eksisterer.

I.ø. hentede vi overskudshavejord på trailer i sommers, førend resterne blev hentet af vognmand, så der blev ihvertfald ikke taget prøver.

Måske var det en ide med et opslag i lokalområdet om, at du er interesseret i at afhente overskudjord Glenn?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis