Reparation af tegltag

Hej

Jeg skal have mit tag tjekket inden vinteren (frosten) kommer. Vi købte huset i foråret og har endnu ikke fået taget kigget efter. Det er et tegltag og huset er fra 1934. Der 2 sten fra rygningen som er faldet ned, så de skal under alle omstændigheder laves, men ellers skal der måske repareres lidt hist og pist. Hovedsagligt er det nok rygningen som skal gåes efter i sømmenen.

Er der nogen som har gode erfaringer med firmaer eller lign. Jeg vil gerne have det billigt men stadig godt (hvem vil ikke have det ?)

Hvad koster det cirka når grundarealet på huset er ca. 45 m2, altså for en renovering - bare en cirka pris.

På forhånd tak.

PS: Huset ligger i 2630 Taastrup
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Problemet med den slags arbejde er, at det meget lang tid at lave relativit lidt arbejde.
Det er fordi mureren skal rundt på hele taget og lave mange små reperationer, og alt det flytteri med stiger, tagstiger, spande, tegl, værktøj og lign. tager tid. Men mon ikke en mand i en dags tid kan få fikset dit tag, men det er umuligt at sige.
Problemet er at man måske bare aftaler at han tager det værste, og når det så er taget er der jo stadigvæk "det værste" tilbage, hvis du forstår hvad jeg mener smile
Tal med en murermester, og jeg tror også gerne han kommer ud og kigger gratis. Aftal et præcist timeantal og en pris med ham (evt. bare 4-5 timer) og se om det er nok. Nu er dit tag jo ikke særlig stort.
Hel og lykke!!!
Er der nogen som kender et godt firma jeg kan bruge til denne opgave?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis