Diode Halogen lamper til indbygning

:?: Nogen der har hørt om det....? isåfald hvor kan man købe dem..?
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det dem, som giver en lillebit lysplet, og som er gode til at lave stjernehimmel på loftet med?

Mvh. Carsten
Øhhh nå :shock: , hvis det er tilfældet, så vil jeg også gerne vide noget mere om dem, og hvor de kan købes biggrin.

Mvh. Carsten
Tror du ikek det er fiber du tænker på så trækker man en masse små fiber ud i loftet, man kan faktisk ikke se dem i loftet og så har man feks en pære i tavlen der lyser igennem dem alle? Det giver ok lys.
Eller ??
>Carsten, nåå det kan godt være men i det tilfælde tror jeg der går lidt tid før det fås til rimelige penge
Ja, det faldt også mig ind, desværre.

Mvh. Carsten
Det ser meget spændende ud...

Måske skulle jeg vene lidt med trappen og få nogle små diode enheder indbygget i vangen for at give lys på trappetrinnene...

Egentligt var det min plan at finde nogle små halogenlanper og bore disse i selve bagvangen og trække ledningerne i et fræst spor på bagsiden for på den måde at få lys på selve trinene, eller nok kun hvert andet trin....

Det skulle give en sikker fornemmelse når man går på trappen og en svag oplysning af selve trappe rummet...

MVH Njord
Njord, hvis du er til rigtigt tålmodighedsarbejde, kan du med fiberoptik sætte lys i alle forkanterne af dine trin biggrin Tænk bare hvor godt det vil se ud med striber af lys på alle kanterne i mørke, lidt lige som en landingsbane :wink:

Mvh. Carsten
Jeg har en kunde der har forhandling af lysdioder, som man bl.a. kan se i nogle af trafiklysene hvor det kan være svært at se det almindelige lys. Han mener man om få år til en fornuftig pris vil kunne skifte vores vejbelysning med tilsvarende, da dioderne næsten ikke kræver energi, er vedligeholdelsesfri ctr. de gamle og holder meget længe.

Da jeg var ret interesseret til vores hus fik jeg at vide, at man nok må vente et par år endnu før det er interessant for os, men jeg glæder mig. Har selv en lille fyr i mit nøglebundt, der kan klare 3.000 timer på et miniaturebatteri, og lyser fint op til man kan finde vej og "finde nøglehullet".

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis