Diode Halogen lamper til indbygning

:?: Nogen der har hørt om det....? isåfald hvor kan man købe dem..?
:?: Nogen der har hørt om det....? isåfald hvor... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Se evt. på www.luxeon.com

Der er masser af muligheder i disse nye 1 w lysdioder. Der er vist også nogle 5 W på tegnebordet.

Er selv ved at lave en nogle udendørslamper med 1 w lysdioder. De kan serieforbindes, men er dog lidt følsomme for korrekt spænding ("ca." 3,42 V). Det klares let med en spændingsregulator.

De er dog ret dyre - endnu - 80-100 kr./stk.

Skulle dog kunne brænde i 100.000 timer - ca. 11 år non-stop.....

Med venlig hilsen

Lars K

Lars K
Hmm... Sikke et indlæg!! Nu har jeg også selv fået "skumle" ideer..

Kan man ikke selv lave en eller anden løsning og så bare købe delene her: www.dioder.dk
Må det være mig tilladt lige at komme med et lille link !!
Masnedø marine har sådan nogle sammen byggede dioder til deres 12 volt lanterner. Gå ind på Gogle og søg på Masnedø Marinecenter jeg kan ikke lige huske deres www adr.

V.h. Håndværkeren
Ja, dem kende vi godt......

Der er kommet typer på markedet, som giver et godt lys output.

Ang pris, så er prisen på dem høj, men levetiden er også mange gange større. Prisen pr time er den samme som halogen og den er på vej ned.

Jeg er ikke meget for at lave reklame her... Da det jo er et frit forum....
Men jeg kender en del til det, og har også mange selv....
send en PM, eller skriv et konkret spørgsmål jeg skal svare på.
Hej,

Nøj, hvor er dette en spændene tråd.

De lamper du omtaler findes allerede, jeg har importeret dem i ca. 1 år.

Jeg er, ligesom BJ-belysning, heller ikke meget for at reklamere idette forum, men når der nu bliver spurgt så direkte, så.wink

De findes i alle former for modeller, og sokler, de mest almindelige er GU10 og fås i 36 led. 3*1 og 1*3

Hvis der er nogle der er intereseret så er i meget velkommen til at maile til mig.

Mvh

www.spotvvs.dk
www.spotel.dk

El & vvs til spotpriser
spot---> Nej, du kan ikke lide at reklamere... Men du lægger da aldrig fingre imellem når der skal sælges noget...!! Men F**k det. Det kan godt være du har importeret dem i et år, men prøv at se på datoen for trådens start.. :-)

Men er det rigtigt at de giver et godt lys at arbejde i? De lygter man kan købe er jeg ikke så meget for. synes ikke de giver et særligt godt lys!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Ta` lige og klap hesten næstformanden. Er du stadig sur over at du ikke fik ret i spørgsmålet om pudsede lofter og dampspærre??

Jeg ved ikke hvad dit og visse andres problem er, men jeg mener bestemt at der bliver spurgt om nogle relevate ting her i dette forum, og hvorfor i hælvede må jeg ikke svare på disse ting som jeg ved noget om? du ser det som reklame, jeg ser det som information.

Det er rigtigt at det er en gammel tråd, det havde jeg ikke set, så havde jeg holdt mig langt væk.

Nej diodelys giver ikke godt lys til at arbejde i, men det kan med fordel bruges mange steder(ups. der var vist en reklame igen!!!) f.eks udendørs belysning.

Du kan godt se at ligemeget hvad jeg skriver så ser du (og visse andre) det som reklame, jeg er ikke på dette forum for at reklamere, men fordi jeg har en interesse for disse ting, og for min skyld så kan i købe alt jeres el og vvs lort hos www.billigvvs.dk

Mvh

www.spotvvs.dk
Rolig nu, spotmand.

For det første, så var det vist ikke næstformanden, men svigerfaren, der ikke havde ret. For det andet så er næstformanden sikkert temmeligt ligeglad. For det tredie ville du, hvis du havde været her lidt længere, vide hvem der skriver med en passende mængde jysk humor, som ikke skal tages så tungt.

Gå nu ud og tæl dit lager op, og kom igen når du kan skrive pænt.

/Jan
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis