Forvirret ????

Jvf. forrige indlæg - er vi på udkig efter en teaktræsbordplade og der skal vi jo selvfølgelig have en vask i og nu opstår forvirringen: nogle mener den skal underlimes, andre at det er det værste man kan gøre - så derfor kære eksperter, skal vasken underlimes eller ej ??
På forhånd tak for hjælpen....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den skal ikke underlimes, men skal lægges ned i f.eks. fugemasse den kan fås i et byggemarked

------------------
Hej.
Som gammel køkken konsulent og med en del erfaring med diverse vaske, vil jeg sige at en underlimet vask fra fabrik er det mest gedine man kan tænke sig og holdbarheden er præcis lige så god som med en alm. vask, da leverandøreren/fabrikanten som monterer vasken har garanti på hans arbejde.
Skulle jeg vælge ville jeg tage den underlimede vask.

------------------
Poul Erik

PE

Hej Pev.
Jeg forstår svaret sådan, at hvis det er en bordplade fra fabrikken, hvor de på forhånd har monteret vasken er limningen bedst, men hvad med os, der køber en løs plade og selv monterer vasken? Det var vel også det spørgsmålet gik på.

Jeg har ikke limet vores men lagt det i en fugemasse, og det virker fint på 7. år, og det kan ikke være pænere, da vasken er helt plan med bordet og der sætter sig ikke aflejringer eller lign..

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis