opfindelse mod tyveri af motorcykel

Hej
Mennesker kan flyve til månen, Cher kan "laves" til stadig at ligne en på 20 men men men kan det virkelig passe at der ikke er et eller andet helt specielt godt mod tyveri af ens motorcykel.
Jeg tænker på , hvad med et cover i et materiale som ikke bare lige kan skæres op og som nede for neden, rundt i kanten er en kæde lignende ting som kan låses .
Eller kender I til en god ide man kan købe, evt. i udlandet.??????
I har nok alle gættet at jeg er kvinde :oops: siden jeg kan finde på så tåbelig en ide, men jeg vil da være nervøs ved at efterlade "dyret" ret længe af gangen.(se tidlige indlæg)
Jeg ville godt nok være ked af hvis den blev stjålet eller ridset imens man er væk fra den. cry
hilsen en førstegangsejer af en motorcykel.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Fynboen

Du er vel netop igang i tankerne med de ideer du nævner til en ny opfindelse, så hvorfor ikke forfine dem og sælge det tyverisikre overtræk til andre ligesindede.

Bare en tanke.

Mvh. JørgenE
Hej!!

Sæt strøm til lortet, så piller skumskallerne kun ved dyret en gang.
Hej Fyen boen. smile smile

Jeg kender godt dit problem og kan nikke genkendende til det for jeg har det på nøjagtigt samme måde, lige så snart jeg er hjemmefra og skal parkerer hvor andre har offentlig adgang. Tjah så får jeg ikke ret meget ro til andet end at sikre mig at den står der endnu og at der ikke har været pille fingre.
Men der findes dog en løsning som er rimeligt god. Se nu skriver du ikke hvad det er for en Mc du har men der findes i handelen nogle virkelige gode alarmer der kan monteres skjult på Mc-en og nogle af dem kan stilles i følsomhed så der knapt nok skal åndes på ens kæreste eje før den laver en F.... larm samtidig med er der så start spærre, så der skal et stort besvær til for at overhovedet at få motorcyklen til at trille.
Der er også en lidt billigere løsning, hvis du har skive bremse på dit forhjul. Du kan hos Luis i Tyskland faktisk købe en skivebremselås med alarm indbygget, den er også ret følsom . Så vil du sikkert sige "jamen hvordan får du den så af uden at den reagerer" jeg er ikke sikker men der må værer noget ved den nøgle der hører til for lige så snart den er 5 cm fra alarmen er den deaktiveret.

smile biggrin biggrin V.h. Håndværkeren
Man kunne hjemforskrive en "Grønlandsk selvskyder".?

Delfinen
du kan også prøve at tage kontakt til autolåsesmeden på 20828000 spørg efter Rene han har sikkert en løsning

Rolf lo

Ikke for at gøre dig ked af det, men der er ikke mange der gider rende med en Virago 535. De går mere efter harley, ducati osv.

Har lige selv købt en XS 650 fra 77, tror også jeg har den i fred. Det er også min første (hvis ikke man skal tælle MZ250 med).

Men du kan skjule en GSM sender på dyret, så kan du pejle den hvis den forsvinder.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

jensen.

det kunne være diamanter.! skæreværktøjet er diamantskive af de dyreste.!

som er hårde end den selv.

Skrevet af hans2.hansen den 09-12-2008 18:55

jensen.

det kunne være diamanter.! skæreværktøjet er diamantskive af de dyreste.!

som er hårde end den selv.

Nå er du nu der igen Hans, har du sovet godt og grundigt og vågen er du da ikke endnu  For det er temlig længe siden der var nogen der havde gang i den tråd. faktisk næsten 4 år siden.
Og hvem render lige rundt med en vinkelsliber med en diamant skive på  og skal tyven så lige ind til ejeren for at låne lidt strøm til vinkelsliberen

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis