CPU forbrug på over 90% med AMD Barton 2500

Når jeg f.eks. pakker en større ZIP fil, så er CPU forbruget over 90%, og nok nærmere de 100% meget af tiden, kan det virkelig være rigtigt ?

Jeg sidder og tænker på om jeg istedet skulle ha' anskaffet mig en Pentium 4, for som det er nu, er det nærmest uudholdeligt da alt føles total sløvt hvis der vil laves andet menes der pakkes. Der er 512Mb ram i maskinen hvoraf de 64 bliver brugt til on-board grafik (AsRock bundkort)

Også hvis jeg starter et større program som f.eks. Photoshop eller Word, ryger forbruget meget op mens programmet indlæses.

Jeg har kørt Ad-Aware, Spywareblaster, og har inst. Trojan Hunter, ZoneAlarm + AVG antivirus.

Se det vedhæftede billede.

Thomas

Thomas
Når jeg f.eks. pakker en større ZIP fil, så er CPU... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra rene2

>Jensen, vil du bidrage med noget eller hvad mener du?


Mon ikke han bare forsøger at holde indlægsfrekvensen oppe, jf. diverse konkurrencer/statistik i "over hækken" :?

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
>Sputnik, Nu sidder jeg lige og læser det lidt igen, altså du er jo godt klar over at når du sætter cpuen på en opgave så arbejder den med 90-100% indtil den er færdig og dermed hvis du sætter den til at zippe store filer ja så arbejder den indtil den er færdig ikke? Derudover, hvis det er generelt den er sløv så prøv evt. at formatere og installere winxp igen, det kan også hjælpe engang imellem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis