Citroen xsara

Jeg er faldet for en bil, som jeg intet kender til.
Det er en Citroen xsara 1,6 innovation fra 99.
Er der nogen her i dette forum, der har både gode og dårlige erfaringer med denne model :?: :?: :?:
Meget gerne hurtige svar, da jeg har tænkt mig en køretur og en snak med forhandleren imorgen.

MULLE.....
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Karin,

Vi har en sådan Xsara Innovation fra 99. Vores er så en Stationcar.

Vi har været meget glade for den. Eneste minus har været noget dårlig elektronik, da vi flere gange har fået repareret den føler som viser hvis airbaggen ikke virker.

Derudover skulle vi lige vænne os til gearskiftet som ikke er så præcist som i de japaner-biler vi ellers har haft.

Med venlig hilsen

Claus Holm
Til Svendsen :ja det er noget værre skrammel , metallet ruster motoren brænder sammen og ledningsnettet kan ikke holde på strømmen. nej spøg til side skriver kun for at fortælle dig at du får meget mere ud af at starte et nyt indlæg istedet for at skrive i et gammelt , og så en god overskrift så ser folket det, held og lykke med den nye bil( der laves jo ikke dårlige biler mere).
Citat fra karin33

Jeg er faldet for en bil, som jeg intet kender til.
Det er en Citroen xsara 1,6 innovation fra 99.
Er der nogen her i dette forum, der har både gode og dårlige erfaringer med denne model :?: :?: :?:
Meget gerne hurtige svar, da jeg har tænkt mig en køretur og en snak med forhandleren imorgen.


I april købte jeg en Xsara 1,6 LX fra '98 med 70.000 km på tælleren. Fra start var der problemer med at den gik i stå når motoren var kold og jeg f.eks stoppede for rødt. Forhandleren fik den tilbage og skiftede en vakuum sensor, herefter er den ikke gået i stå men motorgangen er ret ujævn i tomgang. Desuden er kabine-ventilatoren begyndt at strejke fra tid til anden.
Af positive ting kan jeg nævne 14,4 km/L og en rigtig fin kørekomfort.

Det er altid svært at finde en god bil af ældre årgang uanset mærke. Men alt ialt kan jeg kun anbefale Xsara´en!
Citat fra RØRsmed

Til Svendsen :ja det er noget værre skrammel , metallet ruster motoren brænder sammen og ledningsnettet kan ikke holde på strømmen. nej spøg til side skriver kun for at fortælle dig at du får meget mere ud af at starte et nyt indlæg istedet for at skrive i et gammelt , og så en god overskrift så ser folket det, held og lykke med den nye bil( der laves jo ikke dårlige biler mere).


Jep jeg har skam også lavet et nyt indlæg, det var bare en fejl. ( at jeg kom til at lave den i dette indlæg.)confused rolleyes wink biggrin
Hej
Citroen og peugeot har generelt mange elfejl, det være sig dårlige komponenter, dårlige stik m.m.,
Jeg vil personligt ikke ejen af disse, men vil samtidig sige at når de kører, er det god kørsel de kommer med.
Mvh Ole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis