Log inn

Har I ændret i log inn funktionen, eller er der bare et problem med taknikken. Jeg får ikke noget tekst på log inn siden. Det var lidt sjovt at logge ind uden at vide hvor jeg skrev, sådan blind-log-ind for begyndere.
Er det fordi jeg bruger Safari som browser?

Green

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg synes også jeg har haft problem af og til de sidste dage, men vil lige tale med ThomasB.

Mvh. JørgenE
På min PC kommer kun øverste felt ud, altså bjælken med reklame (Knud Larsen). Resten kommer ikke og forneden skriver den "udført". Prøver jeg så igen 1-2 gange så kommer det som normalt. Det sker ikke hvergang, men måske hver 4.gang jeg går ind på siden, og er ikke forekommet tidligere. Det har stået på 2-3uger.

Mvh. JørgenE
Den forklaring kan jeg tilslutte mig.

Eneste forskel er, at jeg ikke logger ud - dvs. at jeg logger automatisk på, når jeg åbner siden. Men oplevelsen er den samme.

Så sent som idag er det forekommet. Jeg prøvede så at trykke på "Forum" i topbjælken og det virkede.
Hej igen smile

Jeg forstå hvad problemet drejer sig om nu.

Når man kommer ind på forsiden, så ser man kun topbjælken, da hovedsiden er langsom om at komme frem.

LDS har 30.000 indlæg, der ligger i en database.
Forsiden henter information ind fra databasen, til at lave statistik med (bjælken til højre på forsiden).

Jeg tror problemet er at databasen er langsom, og jeg vil lige tage kontakt til webhotellet, og høre dem om vi ikke kan blive flyttet over på en hurtigere server.

I hører nærmere.

Mvh ThomasB
Hej igen igen smile

Så har jeg fået flyttet databasen til en ny server.

Det hjalp gevaldigt på hastigheden.

Jeg glæder mig til at høre, om i stadig oplever fejlen.

Mvh ThomasB
Hej Thomas !

Mit log inn fungerer perfekt igen biggrin

Hilsen Karin................

MULLE.....
Det kører rigtig godt nu, ThomasB. Herligt, tak.
Håber ikke vi har en grænse ThomasB - for jeg havde da tænkt mig at blive ved også når vi når 100.000 indlæg - det er jo der styrken ligger i LDS, for et godt råd ved byggeri, have osv. bliver jo ikke dårligere med tiden - måske "Lav-Computer" og "Lav-Bil", men ikke de andre.

Tak for hjælpen!!

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis