Log inn

Har I ændret i log inn funktionen, eller er der bare et problem med taknikken. Jeg får ikke noget tekst på log inn siden. Det var lidt sjovt at logge ind uden at vide hvor jeg skrev, sådan blind-log-ind for begyndere.
Er det fordi jeg bruger Safari som browser?

Green

Har I ændret i log inn funktionen, eller er der... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Problemet er, at webhoteller fylder en server op, og så installerer de en ny. Den gamle server får flere og flere brugere - jo længere en hjemmeside har eksisteret jo flere brugere kommer der og serveren bliver langsommere og langsommere.

Hvis man har en hjemmeside, hvor man har mange dataposter i en database, så er det ikke det store problem, om databasen er langsom. Probemet opstår når man skal hente data ind, fra mange tabeller med mange records/dataposter, som vi f.eks gør på forsiden, hvor man kan se antal brugere, indlæg, nye indlæge, private beskeder mv

I dette tilfælde var det databaseserveren der var langsom, og jeg fik lokket dem til at flytte lav-det-selv over på en ny server, uden så mange brugere.

Det er helt utroligt, hvad det har gjort for hastigheden.

@Jørgen
Nej, for jo flere indlæg der kommer, jo hurtigere bliver serverne (mhz, ram mv). Og mon ikke jeg hen ad vejen, hvis problemet opstår igen, kan lokke dem til at flytte os over på de nye servere.

Mvh ThomasB
Jeg har altså lige været ude for "blind-log-inn" igen, det er dog ikke så tit som før, glad for at jeg i det hele taget kan komme ind

Green

Til gengæld har jeg nu fået det problem, at jeg logger helt normalt ind som jeg plejer, men når jeg går fra forumoversigten ind på det enkelte forum bliver jeg automatisk logget af og når jeg så går tilbage til forumoversigten bliver jeg logget på igen.

Jeg syntes, at jeg har forsøgt lidt af hver uden den store virkning. Det er noget jeg kun har oplevet her det seneste stykke tid.

MVH
Kim
(Kontornusseren, da brugernavnet ikke kan ses eftersom jeg er blevet logget af)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Citat fra Anonymous

Jeg syntes, at jeg har forsøgt lidt af hver uden den store virkning. Det er noget jeg kun har oplevet her det seneste stykke tid.

MVH
Kim
(Kontornusseren, da brugernavnet ikke kan ses eftersom jeg er blevet logget af)

Du er nok bare blevet strøget af censuren smile

Mvh
Thomas - som godt kan logge ind (endnu)

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Nåååå ThomasPont :shock: , med lidt held, og hvis andre ikke vil være idioter, så vandt du lige kampen på at poste sidst i "Længste spørgsmål tråden" 8)

Min kompliment biggrin .

Mvh. Carsten
Annonce
Køleskabet er stoppet, hvad kan jeg gøre. Der sidder et relæ, som kan være defekt? - mener jeg. Ellers er der en fidus hvor man ved at vende strømmen på kompressoren, kan få den til at køre igen! Men hvordan?
Det er nok nemmere at få svar, hvis du stiller spørgsmålet i en anden kategori.

Mvh. Carsten
Kære JSonne

Du skal stå i Lav-Hus og trykke på nyt indlæg, så får du din egen overskrift og det er her man læser dit indlæg.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis