Tøj

jeg vasker og tørrer tøjet optimal, lægger det i skabet, hvis det så ligger der i ret lang tid, så kan det lugte lidt gammel, hvordan undgår jeg det.
Skal jeg kassere det/er det nødvendig.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad mener du med at tøjet ligger i skabet i ret lang tid... er det en måned eller to, eller er det flere år eller ???

Noget tyder på at du enten ikke har tørret tøj tilstrækkeligt eller også er der formodentligt tale om fugt der trænger ind i selve skabet ??

Hvordan ved du at tøjet er tørt ??

Hvordan er dit skab opbygget?? er det et fritstående eller indbygget skab ?? og hvor står det ?? mod en ydervæg eller ??
Hvis skabet er fritstående så prøv at rykke det fri fra vægen og se om vægen er tør og er der skader bagpå skabet ??

MVH Njord
sådan generel ligger sommertøjet vinter over og omvendt, skabene er tørre.
Jeg ka ik forstå at selvom tøjet bliver brugt mere en een sæson eller 2 eller fler, så blir det også vasket og tørret tilsvarende.
Nogen siger at uanset hvad, så kommer lugten af at det bliver brugt, og det kan ikke undgås selom der vaskes flittig. Så måske skal jeg købe mig en ny klud lidt tiere.
Men en soveværelse er jo andet en til at have sit tøj i, så måske sved og ånde hæver luftfugtigheden, det ku være.
sådan generel ligger sommertøjet vinter over og omvendt, skabene er tørre.
Jeg ka ik forstå at selvom tøjet bliver brugt mere en een sæson eller 2 eller fler, så blir det også vasket og tørret tilsvarende.
Nogen siger at uanset hvad, så kommer lugten af at det bliver brugt, og det kan ikke undgås selom der vaskes flittig. Så måske skal jeg købe mig en ny klud lidt tiere.
Men en soveværelse er jo andet en til at have sit tøj i, så måske sved og ånde hæver luftfugtigheden, det ku være.
Hejsa..
Ups...bruger du skyllemiddel??? Hvis ja..så lad være, det kan få tøjet til at lugte..nej stinke fælt.
Hilsner
sniffer

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis