Centralstøvsuger god idé eller er det skod???

Ja kort og godt. Er en centralstøvsuger super god og kan det anbefales.... Eller er det bare en dårlig løsning som man bliver træt af????

Vi diskutere nemlig for og imod når vi skal bygge til. Jeg synes det lyder som en super idé, men min kære mand.... :?

Jeg er dog lidt bange for, at den ikke suger kraftigt nok, tænker på der er langt fra "støvsugeren" til mundstykke...

Men hvad siger I???? God idé eller skod tongue

På forhånd tak

MVH

Conny
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Central støvsuger er bare super!! Der er selvfølelig taget højde for at den skal suge det længere end en normal husholdningsstøvsuger. Endvidere er der ingen støvgener eller for den sags skyld støjgener (sidst nævnte vil sikkert være i din mand interesse).
Hej,
Vi har haft en sådan ca 1 år. Den suger så vi får tårer i øjnene!
Den suger helt enormt! Det vi troede var rent med vores gamle suger - lyder som om, at det er en indkørsel vi støvsuger.
Køb evt. et ekstra filter med det samme. Så kan du støvsuge det beskidte når det trænger.

A

Vi elsker den!

Hils!
Er der nogen der ved om ALtos mobile centralstøvsuger har nok sugestyrke? Man skulle kunne flytte støvsugeren og bruge den andet steds. Jeg har et egnet hjørne i bryggerset med luft-udtag.
Ja vi (min hustru og jeg) havde én da vi boede i USA, og den var hun bestemt ikke glad for. Alt for megen bøvl med den lange slange. og piften i alle suge steder hvis de ikke var 100% tætte.
Efter vi kom til DK og byggede nyt hus, frabad hun sig den centrale støvsuger ) men ville gerne ha' mange af de andre ting vi havde i USA)

Hvis du ka\' -så gør det!
Annonce
Okay... Jamen lige nu ser det jo ret godt ud... :lol:

Men krogsager snakker om den lange slange, at det er bøvlet med den... Det er lige en af de ting min mand siger, at han også tror vi vil blive træt af. cry Og hvad med den susen fra hullerne i væggen???

Er det noget i andre kan tilslutte, eller hvad :?:

På forhånd tak

MVH

Conny
Den lange slange er intet problem da den er meget fleksibel og blødere end en standard støvsugerslange. Man når langt bedre rundt end med en støvsuger da den jo fylder meget mere. I vores hus på 160 m2 og ca. 100 m2 på første sal, har vi fem sugekontakter. Tre forneden og 2 ovenpå. Og det er langt lettere at skifte få gange tilslutninger med den lange slange, end skulle skifte stikkontakt mange gange med en alm. støvsuger med ledning.
Vi har ingen susen fra de andre tilslutninger, og skulle det komme ad åre, så er sugeevnen så meget kraftigere at jeg ikke tror det vil bevirke et ret stort tab af sugeevnen på den ventil man benytter. Og skulle det suse lidt i de 15 min så hvad så !
Citat fra Hvilsom

Hej,
Vi har haft en sådan ca 1 år. Den suger så vi får tårer i øjnene!
Den suger helt enormt! Det vi troede var rent med vores gamle suger - lyder som om, at det er en indkørsel vi støvsuger.
Køb evt. et ekstra filter med det samme. Så kan du støvsuge det beskidte når det trænger.

A

Vi elsker den!

Vi overvejer også en central støvsuger og jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken en har I ?

mvh

Christian
Citat fra AndersG

Kan kun tilslutte mig ovenstående, vi købte fra http://www.x-dust.dk/ og er ikke blevet skuffet. :lol:

Vi overvejer også en central støvsuger og jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken en har I ?

mvh

Christian
Prøv at kigge på www.frithiof.dk

Min de gamle fik installeret alt-i-en silver og den bare helt kanon!

De er ihvertfald rigtig glade for den, især når det gælder deres trapper det jo en genial opfindelse.

En anden god ting er deres fejebakke til køkkenet og andre steder ligesom frisørerne har i nogle saloner, genialt.

Både jeg og de gamle kan varmt anbefale Frithiof smile

Frithiof kan købes hos bla. XL-byg og diverse internet shops

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis