ISOKLINKER

Er der nogen der kender til ISOKLINKER,jeg læste et indlæg her på siderene,det skulle
være ægte teglstensskaller som er monteret på plader med hårdtpolyurethanskum,60mm
totaltykkelse. jeg vil bruge det til at beklæde mit gasbeton hus med det.kan man købe det i danmark? hvad koster pladerne?
hvor store er de? skal der påsættes lægter på huset til at fastsætte pladerne.
lutos.

lutos
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skriv til [email protected] så sender vi dig materiale vedr. ISOKLINKER.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej ThomasB.
Vi synes du skal passe på med at ytre dig om noget du ikke ved en skid om, for nu at bruge dit eget tonefald.
Vi er et firma som repræsenterer ISOKLINKER, og vi har naturligvis andre arbejdsmetoder end det du antyder.
Da du selv er meget aktiv på web byggesiderne, har du måske interesse i at lære ISOKLINKER at kende.
Du er velkommen til at sende din rigtige postadresse til os, og så vil vi tilsende materialet.

Med venlig hilsen

Hjalholt
ISOKLINKER
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej.

Jeg ved ikke om du er klar over det, men det du gjorde var SPAM.

Det er enormt dårlig tone at reklamere på offentlige messageboards.

Og jo jeg kender godt isoklinker, falske mursten a la "thin bricks", som var fremme i slutningen af 80'erne. Rockwool har lavet et ligende produkt, "Rockwool FacadeSystem", som stadig er på markedet, trods stor kritik.

Jeg har dårlige erfaringer med "lappe løsninger", så isoklinger har ikke min store interesse.

Med venlig hilsen
ThomasB
PS min email adresse er korrekt, [email protected] (tidl. [email protected] , som stadig virker)
Og forresten:

Alle indlæg vedr. isoklinker her på siden, er skrevet af dig - på nær ét.....mon ikke også det er dig der har skrevet det..måske man kunne lokke admin. til at se på IP adresserne...?

Mvh
ThomasB (ham der er træt af SPAM)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis