levende hegn

Hej alle.

Jeg har et gammelt levende hegn mellem min have og en mark, dette hegn består af alt lige fra blomme træer til kirsebær til syren.. og jeg vil meget gerne af med det hele.. hvordan gør man dette nemt? der ligger selvfølgelig en naturgas ledning under det hele for at gøre det nemt! sad

på forhånd tak

Lars

VIL I HAVE EN GMAIL SÅ SKRIVE TIL
[email protected]

I skal skrive: osse en til mig
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du saver skidtet ned og fliser det hele....

Men hvad du så tør gøre omkring gasledningen .... tjae...
Går den hele vejen gennem hegnet eller er det kun et mindre område den går igennem... Hvis det kun er et mindre område kan du måske klare det med hånden og resten med en gravemaskine.

Spørg hos naturgasselskabet hvor langt nede deres ledning ligger... Og hvad du må gøre !!!

MVH Njord
Hvis det hele virkeligt skal ned, det vil nok give noget træk i haven, er der ikke andet at gøre end at hugge det hele ned og slæbe det væk. Hvad med at finde en rendegraver og grave de værste rødder op, og så kære over det hver anden uge med en plæneklipper eller en fræser så rodskudene bliver kvalt.

Hvad skal det bruges til bagefter?

Green

Hej.. tak for jeres råd.. jeg vil plante et nyt hegn ved skellet, jeg regner med jeg kan flytte haven ca en meter længere ud. jeg har planer om at skulle fræse haven alligevel, er det så bare et spørgsmål om at køre over de stumper der står tilbage? hvis man så køre de top skud der kommer over med en plæne klipper giver de så op til sidst?

venlig hilsen
Lars

VIL I HAVE EN GMAIL SÅ SKRIVE TIL
[email protected]

I skal skrive: osse en til mig
Naturgassen ligger ret langt ned og kan nok modstå dine efterstræbelser.
Træk det op med en traktor. Man kan ikke fræse over rødder. Fræseren løber helt løbsk og bliver farlig.

Delfinen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis