Tillykke med prisen.....

Hej Sennels

Tillykke med den flotte pris fra nykredit.
Her er virkeligt et eksempel på hvordan man kan komme frem med ordentligt LDS arbejde...

Se lige dette link: http://www.nykredit.dk/templates/show_page.jsp?id=8942961841234

Flot gået Sennels det kan du være stolt over. 8)

Jeg er helt misundelig :wink:

MVH Njord
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Wow - jeps, TIL LYKKE, sennels. Også med prisen, men mest med det flotte arbejde. Synes lige pludselig, jeg har langt igen.......igen :wink:

Mvh.

Jan R.
wow - godt nok flot

Tillykke
Må vi prale af, at du er med på LDS overfor andre uden for gruppen? :wink: Hold da kæft hvor er det smukt og harmonisk ved bygningen, en rigtig perle, hvor mange smadrer hele stilen med deres tåbelige tilbygninger, som ødelægger helhedsindtrykket.

Du er en flot ambassadør for LDS'ere, selvom jeg ikke umiddelbart kunne se dit navn noget sted på websiden, men Njord kender dig måske, eller har jeg overset det?

Mhv. JørgenE

PS. Så I 2 af tilbygningerne i aften i byggeprogrammet - rædsler der mindede om de omvendte indgangspartier man påtvinger en undseelig kontorejendom for at få den til at se smart ud med masser af glas, og et markant tag der ofte vender baglæns, så det er den man ser. Den første gang jeg så det, syntes jeg det var smart fordi den brød med alt, men nu er det løsningen til en undseelig bygning og ligner dårlig smag, som ødelægger bygningers karakter, også selvom de er billige betonbyggerier. Jævn dem i stedet og lad os få noget kønt at se på.
VI flytter kontoret hen til netop sådan en bygning, men kunne ikke finde noget bedre og indretningsmæssigt var den ok. Nød lærer......

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen

Hvis du lige kigger påSennels indlæg.. Så vil du ude i venstre side se et smukt billede af huset.... Og da navnetrækket jo passer fint, og jeg i øvrigt godt ved hvor Sennels bor.... så kunne der jo kun være tale om den samme mand og det samme smukke projekt...
Med den lille forskel at her på siden har Sennels aldrig pralet mad at han selv har lavet udestuen, eller flyttet og renoveret den.. Sikken et "containerfund" :wink:

Men når det er så flot som Sennels projekt er det helt bestemt OK at prale.... Også selv om vi er nogle der er rigtige jyder :wink:

MVH Njord
Annonce
Ja Sennels tillykke skal der også lyde fra mig, det er vel nok flot.

Til jer andre, Sennels navn fremgår, hvis man bare klikker ind på prisvindere 2004 i venstre side, her får man hele navnet, hvis man altså vil være på fornavn med Sennels.

Mvh. Carsten
Tusind tak!
Ja det er da rart at få anerkendelse "udefra" på det man går og laver. Jeg tror da nok venner og familie var ved at være trætte af at høre om vores (-min) havestue, så det er spændende også at få ros fra fagfolk, og nu også herfra.
Tak for det!
(Man blir jo så stolt!)

klassikeren
Flot arbejde...

Hvad er det for et mystisk tårn der er på dit profilbillede ved siden af din super flotte udestue? Er det det næste projekt hehe

Peter
Billedet i min profil er et resultat af Photoshop-byggeri. Her kan alt lade sig gøre!
Havestuen på billedet her er også fri fantasi. Føst senere blev den jo realiseret. Men jeg dropper nok tårnet, og lægger tegl på i stedet for.

klassikeren
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis