Dremmel - eller noget der ligner..

Hej alle..

Jeg skal ud og investere i sådan et lille fikst multiværktøj a´la en Dremmel.. Men er der nogen der har erfaring med andre (og gerne billigere
:mrgreen: ) alternativer?

I et par gamle indlæg er det nævnt at en Dremmel er lidt smådyr (hvilket jo er rigtigt) - så hvis der er nogen der kunne anbefale et andet mærke/forhandler..
Alternativt vil gerne høre fra folk der købt "mærkevarer" og synes det var pengene værd mht holdbarhed/kvalitet??

Mvh
/Niels
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg fristes til at sige køb en Dremel.

Jeg købte en billig kopi i Aldi for ca. 150,-, men udvekslingsstykket til den er allerede røget sig en tur. Og det være sig efter blot 2-3 timers brug.

Måske der findes at alternativ i mellemprisklassen. Jeg ved det ikke.

Held og lykke med det.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej med dig.

Der er noget der hedder Kinzo, og de yder mig bekendt 2 års garanti på deres produkter, og er meget billigt.

Er du håndværker og bruger værktøjet til daglig, ville jeg nok købe kvalitetsmærker, men er det kun til hjemmebrug, ja så er det andet sku' fint nok.

Mvh.

Christian

Nyd livet.......lev i nuet.
Jeg har ingen erfaring med sådan et stykke værktøj, men fandt en model på www.dvsalg.dk som der bliver ydet 3 års garanti på.

Mvh. Carsten
Kan finde en ved navn Skotek der er kompatibel med Dremmel med 200+ tilbehør for 500 kr. på ebay ville jeg nok købe, hvis jeg skulle ha router og bor holder til den senere.

Tak for hjælpen!
Bruger selv Proxxon gennem de sidste 30+ år. Gode maskiner, lavet i Tyskland, stort udvalg af tilbehør og ingen problemer med reservedele.

Annonce
Det er også ca 20år siden tråden blev oprettet så...   

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Jeg har en no-name købt i et sæt for mange år siden. Som jeg har været glad for. Hvis jeg skulle købe en ny, ville det være en med batteri.

Hvis du ikke rigtigt ved hvad du skal købe fordi du ikke har det store behov, vil jeg anbefale at køber noget billigt. Gerne et sæt, da delene er meget dyre. Når den ikke vil mere eller du ikke gider at bruge den mere, ved du hvad du skal gå efter næste gang.

BOFH skrev den 06-06-2023 23:37:06

Det er også ca 20år siden tråden blev oprettet så...   

/BOFH 

Åh Gud!

I med begge ben! <Facepalm> Hvilken halvhj... graver dog en 20 år gammel tråd op til at begynde med?

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis