Koramic - Narik

Et byggemarked i kæden B*gma ville ikke give mig et tilbud på Koramic - Narvik sortglasserede tagsten, dette fordi som de sagde "Glasseringen" holder ikke, de krakkelerer. Nu går man så og tænker på hvorfor de siger sådan, er det fordi de ikke må få forhandlingen af disse tagsten og de derfor er mavesure. Eller er det rent faktisk rigtigt. Andre typer sten fra Koramic er Pottelberg og Jeka, Forhandles af Martinit i Kbh.
Er der nogen i dette skønne forum der har hør om fejlbehæftede glasserede tagsten fra denne producent ????. Indlægget var ikke et oplæg til at kikke på 17 andre producenter, det har jeg gjort, og jeg har kastet min kærlighed på de "runde former" Narvik typen har.
MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Istedet for det mærke tagsten, kan du jo prøve at finde nogle andre.. biggrin (kun en joke)

Jeg tror du skal tage deres forklaring med et gran salt, da de nok ikke ville være i handlen hvis de er fejlbehæftede. Har du talt med andre byggemarkeder? Hvad siger de?

Er de ikke fra Holland de sten?
Er det ikke muligt at du kan finde deres telefonnummer, og så ringe til producenten?

Der er vel garanti på , så det helt store problem kan der vel ikke være. Er det ikke 5 år, der er på sådanne varer?

Mvh
ThomasB
Jeg har faktisk set de omtalte tegl og kikket bagpå efter type og navn. De er faktisk krakeleret som beskrevet af B*gma medarbejderen.
Men kun den type der hedder Pottelberg. Jeka og Jeka/Narvik ser fine ud.
Pottelberg er lavet i belgien de 2 andre er fra Holland, eller omvendt (husker jeg ikke). Men jeg kan tydeligt se hvilken en type jeg ikke skal have.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis