Ingen lys i instrumentbrædtet.

Jeg har en polo fra 92 - 1,3, hvor lyset i instrumentbrædtet ikke virker. Er det mon en sikring der er gået ? Eller måske en løs forbindelse, idet der pludselig en aften ( for en kort bemærkning ) atter var lys, da jeg var ude at køre. ( Det ka jo hurtigt give en fartbøde cry )
Min vinduesvisker vil heller ikke køre korrekt. Kun den hurtige og langsomme. Er det mon selve "Armen" der skal skiftes :?:

Jeg vil blive meget glad for et hurtigt svar biggrin

MULLE.....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det er ikke en sikring hvis du oplever at der til tider er lys og ikke på andre tidspunkter. Jeg har selv en polo fra 1995, altså en anden model. Den har jævnligt det samme problem. Det løses ved at afmontere den del af instrumentbrædtet hvor bl.a. speedometeret sidder. Der er blot få skruer, tager max 2 min. Der sidder så 2 pærer i toppen som egentlig ikke er særlig godt konstrueret, de skal drejes lidt så de atter har kontakt til deres strømforsyning. Kunne det måske være noget lignende hos dig?

mvh Anders
Hej Anders !
Tak for et hurtigt svar - Det lyder meget rigtigt, det du beskriver - problemet er bare at instrumentbrædtet er meget svær at afmontere - Men jeg vil prøve det med de 2 skruer, som du beskriver biggrin Håber det lykkedes.

Nu har jeg faktisk lige været ude at kikke på instrumentbrædtet - der sidder ingen skruer der hvor spedometeret er - MEGET MYSTISK :x

MULLE.....
Hej Karin

Prøv dig frem, jeg vil tro, at du faktisk ret nemt kan afmontere det er brug for. Alternativt kan du gå på biblioteket og finde Haynes reparations manual for din bil. Der er det helt sikkert beskrevet.

mvh Anders
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis