Varmegenvinding & Ventilation

Hej

Er der nogle som har erfaring med store ventilations- og varmegenvindingsanlæg fra eks. NILAN eller GENVEX. Vi vil gerne forbedre vores indeklima da vi har astma og allergi i familien. Vi står desuden for at skulle udskifte vores varmtvandsbeholder.

Holder disse anlæg hvad de lover, dvs. billig tilskudsvarme, billig varmtvands produktion og bedre indeklima med lavere luftfugtighed ?

Hvad koster en typisk installation for et hus på ca. 160 kvm ?

Kan anlæggene installeres selv - eks. NILAN's VP18 (jeg ved godt at der skal en autoriseret VVS og EL mand til noget af arbejdet) - dvs. kan alle rør og kanaler trækkes selv ?

Hvad med holdbarhed og vedligeholdelsesudgifter ?

P.F.T
/Peter
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Er der nogle som har erfaring med store... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Er det El diagram du mener, for det har jeg.

Mvh
Steen
ja, men det skal være til den gamle styring fra ca. 1993.
Det er det originale diagram dateret 24-11-92
send mig en pm med din mail adr. så sender jeg det til dig som pdf

mvh
Steen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis