antenne problem

Hej alle
Efter min autoradio har været i stykker i et år, har jeg investeret i en ny.
Så lang så godt. Min tagantenne(pegeot 306) var knækket inde i soklen, så jeg var nødt til skifte den også. Jeg fandt en brugt hos autohallen i viborg(speciale i pegeot dele) til 50 kr.
Nu er det så at jeg har samlet det hele, og der er kun et svagt radiosignal når vi kører inde omkring viborg(radio viborg).
Er der nogen forslag til hvad der kan være galt. Indtil videre kan jeg kun afspille CD i min nye autoradio.

Husk: Én negativ bemærkning kan kun opvejes med 3 positive !
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej dig.

Jeg tror ikke at det er en god ide at bruge en brugt antenne, især når du for forholdsvis små penge kan købe en ny.
Jeg havde selv det samme problem, men fik at vide at stelforbindelsen i en autoantenne, er temmelig vigtig, ellers ville jeg som dig, køre rundt med dårligt signal. Det viste sig dog at det ikke var stelforbindelsen det var galt med, men antennen. Den var meget brugt.
jeg tog ind til bilexperten i viborg, og fik dem til at montere en ny original antenne, og måtte bøde med 350,- alt i alt ikke en dårlig handel, jeg fik en anden antenne på, og slap for besværet med at montere den selv.
biggrin biggrin biggrin
Det var et side spring. Kontroller at der er en ordentlig stelforbindelse. hvis ikke, køb en anden antenne. smile

JM
Og til Kjærsgaard :idea:


-----------
Husk en positiv bemærkning, kan give modtageren glæde i lang tid, og en negativ kan give ar for livet.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis