DVD billigt sted i Tyskland

Da jeg skulle se vores besøgstal på siden var der en annonce fra et tysk firma i Flensburg med 100 DVD-R for under kr. 600.

http://billigmedien.de/shop/

Bemærk: jeg kender ikke firmaet og har ikke handlet der, men det var da en superpris!

Mvh. JørgenE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har handlet hos billigmedien.de

Hurtig levering pr. efterkrav, varen afsendt fra dansk posthus (d.v.s. man slipper for postvæsenets ublu gebyr på 100 kr for udenlandske postopkrævninger og betaler i stedet rimelige 8 kr for en indenlandsk)

Ingen problemer, god service, kan anbefales.

TS
Jeg glemte lige: De taler dansk hos billigmedien, så hvis man har spøgsmål, og ens tysk er blevet lidt rustent, kan man bare skrive en mail på dansk.

TS
Har også handlet hos billigmedien - 595,- 100 stk DVD+R incl 100 stk. DVD æsker - hurtigt leveret.

Har en nær bekendt der ikke har så gode erfaringer med neirle, forsendelsen blev væk mellem dem og kunden, så leveringstiden blev meget lang.

Mvh.

René

Citat fra Claus Holm

Så prøv lige at se nedenstående link:

http://www.nierle5.com/s01.php?sid=PG001001022768297282234297282234&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=aa&bnr=2189

Der har jeg handlet en del gange. Altid uden problemer. Eneste ulempe er, at der skal betales forud.


Jeg har (næsten) lige købt hos dem, og de tager da kreditkort (men ikke Dankort).

Der har i øvrigt været en del ballade rundt om på nettet med nogle af de udenlandske forhandlere (manglende levering og fejllevering), men svjh er både Nierle og Billigmedien nogle af dem, der går for at være ok.

Og så lige lidt personlig erfaring: Der er stor forskel på medier, så hvis det er muligt, så køb en "smagsprøve" før I bestiller 100 skiver - man kan selvfølgelig ikke nå at teste holdbarheden på den måde, men man kan sikre sig, hvilken hastighed de kan skrives med, og om de kan læses af fx ens DVD-afspiller (min har det fx svært med Verbatim 4x, hvis de er brændt med mere end 1x, mens den fint læser Fuji-datawrite 8x (som koster det samme) skrevet med fuld hastighed.

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis