Kloaklugt i badeværelse

Hej hus venner!

Jeg gør mig mest på havesiden, men har et stort problem, som jeg håber I kan hjælpe med!

Der er en svag lugt af kloak på vores badeværelse, som ellers er forholdsvis nyt (totalrenoveret sidste sommer).
Alt blev skiftet; rør, faldstammer, fliser, badefaciliteter, vask...you name it.

Alligevel oplever jeg ind i mellem (læs; oftere end jeg synes om) flere gange måneden en lugt af kloak (og nej; jeg mener ikke lige efter gemalen har benyttet porcelænet... : )). Vores udendørs kloak er ikke tilstoppet. Vi har hældt litervis af afløbsrens i samtlige afløb...

What to do...????!!!!

Hjæææælp!

De venligste hilsener

Badusen

Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ku lyder som du har en utæt vandlås, prøv evt. og checke afløbet fra bruseren, er der vand i vandlåsen er det OK, ellers ring til Kloakmesteren som har trukket de nye rør.
Der er også en mulighed for at en af vandlåsene bliver suget tør, når I fx. bruger toilettet, men hvis det er en rigtig autoriseret kloakmester, der har udført arbejdet og han havde lidt faglig stolthed, så burde udsugning ikke være problemet, da dette emne er godt beskrevet i diverse fagliteratur.

:o) asn
Hej

Tjek lige at der rent faktisk er en vandlås i afløbet. Tjek dernæst at den sidder korrekt monteret. Tag den evt op og rens den.

mvh Anders
.. hvis intet af det hjælper kan man få en kontraventil til at sætte ned i afløbet der modvirker dårlig lugt.. pris ca 500 kr.


/Peter Madsen

<p>Peter Madsen</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis