VÄRDE køkken fra Ikea

Hejsa.

Sidder her og kigger på køkkener og synes at VÄRDE køkken fra Ikea ser fedt ud.. Men men så melder spørgsmålene:

Alle delene er fritstående, dvs at man kan flytte rundt på dem. Smart eller??? Tænker lidt på, hvis man stiller flere op ad hinanden, bliver man ikke træt af at bordpladen ikke er hel???

Alle delene er på ben, man kan så købe skuffer på hjul der passer under. Men vil alt skidtet ikke ligge der under? Selvfølgelig vel ikke værre end under sofaen, eller???

Synes ikke jeg kan se et element til komfur, kun til indbygnings... Der står godt nok til ovn/komfur men??

Synes bare det ser super ud, kan godt lide det "grove og robuste" udseende, kiggede også lidt på det sidst jeg var i Ikea.. Havde desværre ikke tid nok til at studere nærmere cry Der går nok lige lidt, før jeg kommer i Ikea igen.. Derfor ville jeg spørge lidt for her :wink:

Nå, er der nogle her der har efaringer med dette køkken smile Eller har valgt det fra???

Håber at hører nærmere

På forhånd tak

MVH

Conny
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Värde er et fedt køkken og kvaliteten er meget fin, men jeg tror du bliver lidt træt af alle skidtkrogene og at det fylder så meget. Man skal have et køkken på over 20 kvm før et Värde køkken kommer til sin ret... God fornøjelse, mvh Klaus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis