Elektrisk fugepistol

Hej med Jer.

Jeg har hørt, at der skulle findes elektriske fugepistoler på markedet, med det er ikke lykkedes mig at finde nogen. Det gode ved dem er, at man er fri for at bruge håndkræfter for at presse fugen, limen og lignende ud.

Nogen der kender noget til dem ?

Mvh.

Christian

Nyd livet.......lev i nuet.
Hej med Jer. Jeg har hørt, at der skulle... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Carsten og njord.

Nej det er nok rigtigt, at det er rart med en kompressor. Det geniale ved den elektriske fugepistol, er nemlig det, at du er fri for ekstra tilbehør. Så kan du lige hurtigt lave noget, uden at skulle "rigge" alt muligt andet til.

Prisen for den elektriske i brochuren (linket) var 1995,- mener jeg, det var af mærket Panasonic. Han havde en anden lige så god, til 1595,-, bare et andet mærke.

Mvh.

Christian

Hjælp det er dyrt, så kan jeg sagtens klemme fugemassen ud ved håndkraft, så meget skal jeg heller ikke ha' fuget, og faktisk, så er min "KH040" ret god, ikke som de billige skeletpistoler.

Mvh. Carsten
Ja Carsten, det har du ret i.
Hvis man ikke laver andet end at fuge, så ku' jeg forestille mig, at man ville værdisætte den elektriske :lol:

Mvh.

Christian

Hej Christian, jeg faldt lige over en anden elektrisk fugepistol, som er billigere end de to tidligere modeller. Den koster en lille tusse, og kan findes på www.dvsalg.dk og der ydes 3 års garanti.

Mvh. Carsten
harald nyborg og jem og fix, har en billig fugepistol på batteri.. med 2 batterier, mener den koster 129 kr, og den er ganske udmærkede, den er kun til tuber, da den er for kort til poser.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Hej Christian.
Prøv at søge på wepsiden Dana lim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis