højtryksrenser

Hej med jer.
Jeg står og skal købe en højtryksrenser, jeg har seet en der har 120-160 bar og kan sprøjte 6 meter, er det noget jeg kan købe, skal kun bruge den til rensning af fliser og div. rense bil.
Glæder biggrin mig til at høre fra jer.
MVH Preben41

preben

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Preben

120-160 bar er da vældig fint til alm. hobbybrug. Da jeg selv valgte højttryksrenser var jeg også opmærksom på at det var et anerkendt mærke med muligheder for reservedele og udstyr. Kvaliteten og garantien skulle også være i orden. Det er jo velkendt at visse maskiner holder utilfredsstillende dårligt. Jeg valgte en med en metal pumpe (lyder lidt mere holdbart end en af plastik) og med 5 års garanti. Det er vist i øvrigt en Kew. Om en højttryksrenser er velegnet til bilvask vil jeg gerne sætte et spørgsmålstegn ved. Det er er ret voldsom påvirkning af bilen. Se evt hvad andre måtte svare her på siden

mvh Anders
Flere producenter af betonfliser fraråder højtryksrensning af sådanne, angiveligt fordi det skulle ødelægge overfladen.

Mvh. Carsten
Om du vælger det ene eller det andet mærke til privat brug spiller sikkert ikke den store rolle, det er under alle omstændigheder ikke mange timer man i løbet af feks. 10 år bruger en højtryksrenser.

Du kan roligt bruge den til at vaske bil med, den skræller ikke lakken af, og man behøver ikke at benytte den på fuld tryk til alle opgave. De fleste højtryksrenser har justerbar dyser der gør at vandstrålen bliver forstøvet eller helt skarp og dermed kører på fuld effekt.

Mvh

Peter Madsen

<p>Peter Madsen</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis