Er i glade for stue på 1. sal????

Hejsa!

Da vi går i byggeplaner om en 1. sal, spekulere vi på mange ting. En af dem er, værelser eller stue ovenpå.
Der er jo fordele og ulemper ved alt, men en ting er teori og en anden praktisk....

Derfor vil jeg gerne spørge om i er glade for at have stue på 1.sal? Jeg har snakket med en del og mange siger, at vi aldrig kommer til at bruge stuen, hvis den er på 1.sal. Flere har fortrudt det og efterfølgende lavet værelser.

Er det tilfældigt vi har snakket med mange der har været kede af det, eller har vi "bare" fundet de få???

På forhånd tak

MVH

Conny
Hejsa! Da vi går i byggeplaner om en 1. sal... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Nordjyde....

Havde i en speciel udsigt fra over etagen eller var huset placeret i en alm. parcelhuskvarter med opvoksede haver og derfor kun udsigten til grantræet 5 meter væk ???

MVH Njord
Jeg bor også i et ganske almindeligt stort parcelhus kvarter.
Men måske lidt specielt da jeg ingen naboer har... kun genboer da jeg bor på en hjørnegrund og på de sidste to sider har henholdsvis et fælles areal ( boldbane ) og en mark med heste...
Vi ligger så højt 85m over havet som sokkelhøjde og med så stort niveau spring at vi kan kigge over de huse der ligger foran ( altså fra første sal ) det hus der ligge rlige foran er i et plan og det næst efter er i to og fylder lidt.. Men vi kan se horisonten henover.. Udsigt til Munkebjerg, Bjarne Riis's sommerbolig og ellers ud over Munkebjergskovene og ind over Vejle mod vest. For mig var det klart medvirkende til at det blev netop denne grund... Ja jeg havde trods alt ikke penge nok til en grund med rigtig fjordudsigt.... Jeg grædder hver gang jeg besøger venner der har den luksus at kunne kigge ud over andet dagligt.... Det er vidunderligt når man har prøvet... Jeg er vokset op på et lille husmandssted med udsigt over fjorden.... Den gang var det ikke på samme mpåde som idag noget der blev tillagt specielt stor værdi... men det er en daglig nydelse at have... Snøft 8)

MVH Njord
Få trappen ind i midten af huset og på tværs.
På loftet; lav en værelse til hver side af trappen.
Det giver et par gode værelser
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis