3.000 Brugere og mere end 30.000 kvalitetsindlæg

Snart er vi 3.000 registrede brugere....

Og snart er der over 30.000 indlæg.

Og langt de fleste af disse er seriøse kvalitets indlæg...... smile

MVH Njord
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvem er egentlig ophavsmand og sikkert også administrator til siden ?

Er det dig njord ?

Supergod side biggrin


Hilsen


skala
Hejsa...
Det er hermed gjort fra mig...
Tak fordi jeg må "låne" din side JørgenE, det er altid en fornøjelse..
Mange hilsner
Sniffer

Sniffer  
Der skal sandelig heller ikke mangle roser fra mig...

Det er rigtig flotte tal, du der præsenterer Njord.

LDS har rigtig mange kvalitetsindlæg - og tilmed en "sikkerhedsventil" i form at "Over hækken", som nok giver stof til eftertanke. Ikke blot fordi, der også her kommer spændende emner op. Men også fordi, der er højt nok til loftet til pjat og ballade.

Min motivation for at deltage her var, at LDS har et separat forum til havefolket (og senere kom et mere med til links). Se det er fine sager - og jeg har allerede fået en mængde god inspiration og glæder af det forum. Så det anbefaler jeg helt klart enhver med interesse for havedebat. Jo flere des bedre...

Så jeg takker JørgenE og alle de andre bag sitet for, at I gad/gider bruge kraft på at skabe disse muligheder for os alle! Og det er skønt, at så mange bakker op med så meget indhold til fælles glæde og det i en god atmosfære!

Hjerteligst
Zephi
Tak for de smukke "roser" til jer alle, nyder dem - hvis I vil læse mere om baggrunden er der et link øverst i det blå "Om lav-det-selv.dk" under hovedreklamen.

Men husk nu, godt nok satte jeg og Allan, min søn, det i gang, men uden alle de skønne brugere der holder stilen, kunne den hurtigt være blevet lukket igen.

Med de første 4.000 indlæg som jeg havde gemt gennem tiden og lagde ind, prøvede vi at skabe stemningen på siden, og de var meget bestemt valgt, så brok og det at rette hinanden med stavefejl og andre petitesser ikke indgik i nogle af indlæggene. Altså lidt censur i retning af, hvad jeg gider bruge min tid på.

Og det har virket, ret fantastisk i forhold til de fleste andre sider, der ikke tør lade brugerne skrive uden lige at godkende det først, eller som ender i endeløse ordkløverier.

Allan kreerede layout og vi var fælles om grupper osv. og senere har han fået travlt med andet, så jeg de sidste år har kørt den alene, men med brugerne som de bedste vogtere.

ThomasB lavede så senere den layout vi bruger i dag u/b!

Og Njord er i dag vores superbruger med kvalitetsindlæg, som jeg har svært ved at tro kan overgåes. Konstant, vidende, venlig og opmærksom - store kvaliteter!

Mvh. JørgenE
Annonce
Yepper, JørgenE, Njord og ThomasB rules 8)

Mvh. Carsten (en ydmyg bruger :roll: )
Super side...

Jeg sidder nu bare og venter på om Njord også snupper brugernavn nu 3000, lav det selv folket er vel pr. definition samlere...

Peter Haugaard
Nej....

Men jeg håber da på at skrive indlæg nummer 30.000 her på siden....
Altså nummer 30.000 totalt.... :wink:

MVH Njord
Kære Njord.

Har du tænkt på, at det kan skyldes manglende opmærksomhed i din barndom :roll:

Jeg er såmænd tilfreds med bare selv at lave 30.000 indlæg inden 76 måneder som kan stå for eftertiden, for at udødeliggøre mig + Guiness :wink:

Mvh. JørgenE
ØV bøv Jørgen....

Den fangede jeg slet ikke...

MVH Njord
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis