Digital signatur

Nu så jeg lige i en tråd oppe i Lav-Hus, at der på en hjemmeside var brug for en digital signatur.
Derefter slog jeg lige et smut ind om www.digitalsignatur.dk for lige at tjekke lidt op på min viden om dette.

Nu er jeg så kommet til at tænke på, om man kan benytte den samme DS på mere end en pc, fx. på arbejde og hjemme?

Der stod også på siden, at ved oprettelse ville man få et brev med nøglekoder, er det et snail-mailbrev? For så er man jo ikke kørende med DS samme dag, man anmoder om en sådan.

Er der nogen her på siden, som har en bette smule erfaring i anvendelse af DS?

Mvh. Carsten
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Carsten...
Ih ja---erfaringen er, at jeg IKKE kunne få det til at virke og det samme for min mand. Der går flere dage inden du får brev med koden-altså alm. post -- og så vil det bare ikke---surt, men jeg forsøger igen senere, for måske var det bare mig, der var en klovn...ggg
Mange hilsner
Sniffer

Sniffer  
hej
jeg fik digital signatur for nogle måneder siden og havde også problemer med at få det til at køre :roll: ringede til support og fik det til at køre smile du modtager et brev med det du skal bruge nogle dage efter du er registreret, kan ikke huske om der gik 2 eller 3 dage
tror kun man kan bruge det på en pc, men er slet ikke sikker, måske nogle andre ved mere om det.....men det køre upåklageligt og er nemt at bruge

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Hej

Jeg har haft digital signatur næsten lige så lang tid som det har eksisteret, er det 1,5 år.

Det virker perfekt, og man kan bruge den fra flere computere.
Hej Soernf

Ved du noget om, hvad der skal til for at bruge det på flere pc'ere, skal der installeres noget på alle de pc'ere, som man ønsker at kunne bruge DS på, eller kan man bare nøjes med den omtalte kode?

Mvh. Carsten
Carsten Weye>

Saa vidt jeg ved har jeg ikke installeret noget paa min computer paa arbejdet, og der virker det.

Men der er vist noget med at man skal bruge en speciel certifikat fil, men der var noget med at det blev lagt ind i Windows XP som standart naar man installerede XP, jeg er ikke helt sikker paa om det ogsaa gaelder for 2000, men den er der ihvertfald ikke i 98.
Annonce
Fedt nok :roll: , vi kører 98 hjemme og 2000 på arbejde, så der skal nok gøres noget begge steder, hvis/når altså jeg bestemmer mig for at få en digital signatur.

Mvh. Carsten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis