Anti-spywareprogrammer til alle brugere på én PC.

Hej til alle biggrin

Er der nogen i dette forum som ved hvordan man gør downloadede programmer, såsom anti-spywareprogrammer, tilgængelig for i alt 6 brugere på én pc, og som har hvert sit login og brugernavn :?:

Der er windows XP på PCén

Mvh
Selvbyggeren
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej AndersKruse biggrin

Jo du har ret, det er mig som har skrevet dette indlæg.

Selv om jeg har har modtaget en udemærket hjælp fra spywarefri.dk til at slippe af med spyware, så kniber det med at finde nogen, på denne webside, som har den ideelle løsning/viden på/om mit problem.

Jeg efterlyser nemlig en løsning hvor man fra administratorkontoen kan aktivere downloadede anti-spywareprogrammer, så de på én gang er virksomme/aktive på alle brugerkonti på PCén.

Og på samme måde, når programmerne skal opdateres o.lign., så skal det også¨kunne gøres fra administratorkontoen.

Jeg har også forsøgt at få hjælp på www. eksperten.dk, men uden held sad

Mvh
Selvbyggeren
Hej Homemade/Selvbygger

Man må da stige betydeligt på selvtillidsbarometret her på siden, når du efter ikke at have fået løst dit computerproblem hos www.eksperten.dk eller www.spywarefri.dk har tillid til at vi har løsningen. Frisk mod man ved aldrig om det lige sidder en LDS´er som har en løsning på netop det som du spørger om.

mvh Anders
Hej igen. biggrin

Nej man skal aldrig sige aldrig....

Jeg tror nu at mit problem hører til i småtingsafdelingen for inkarnerede EDBfolk.

Jeg tror at de fleste med indgående kendskab til PC/EDB, ikke har flere brugere på deres PC, og dermed ikke haft problemet inde på livet. sad

......det kunne jo være at der var én her i dette forum som havde leget lidt med PCén i den retning hvor jeg har et problem tongue

Iøvrigt er det her på siden at jeg har fået kendskab til begge de nævnte hjemmesider, så det er skam et udemærket forum til det niveau jeg ligger på i øjeblikket :wink:

Mvh
Selvbyggeren
Annonce
Såvidt jeg ved skal du bare installere lortet (under admin. login). Virker det ikke, så skal du gå ind på dit C-drev - documents and settings - all users - programmer, lav derefter en genvej til programmet.
Citat fra smeden

Såvidt jeg ved skal du bare installere lortet (under admin. login). Virker det ikke, så skal du gå ind på dit C-drev - documents and settings - all users - programmer, lav derefter en genvej til programmet.


Hej Smed.

Jeg har allerede lagt genveje i C-drev - documents and settings - all users - programmer - Start, men problemet er følgende:

Jeg har som administrator på adminbrugerkontoen, installeret programmerne: SpywareGuard, SpywareBlaster, IE-Spyad og IE Privacy Keeper.

Programmerne kan du læse om her: http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

Fra adminkontoen har jeg lagt genveje fra SpywareGuard på alle brugeres start, så programmet starter op når de logger på. Det er ikke muligt at gøre for de øvrige programmer, da de ikke skal opstartes for at virke.

- Jeg kan dog se at IE Privacy Keeper virker på de andre brugere, men ikke at SpywareBlaster og IE-Spyad er virksomme for de øvrige brugere.

Jeg kunne dog gå ind på hver bruger og installere programmerne, men det er helvedes besværligt at gøre, da jeg ikke umiddelbart kender deres brugerlogin, og desuden skal jeg igen ind på brugerne ved opdatering/nye versioner af progammerne.

Mvh
Selvbyggeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis