AKUT!!!

Er der mon nogen on line nu med en alternativ løsning. Bolledejen er ved at hæve og har lige opdaget at jeg ikke har noget bagepapir. Hvad gør jeg? cry
Er der mon nogen on line nu med en alternativ... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
De her boller klarer du som en mis, JørgenE - og du spørger bare, hvis du er i tvivl om andre ting i opskriften. Det kan også være svært for en "indviet" at gennemskue, hvad der er ugennemskueligt for andre....

Klargøring af bageplade: Put bagepapir på en bageplade. Har du ikke bagepapir, er der er par alternativer længere oppe i tråden her.

spskf. er en forkortelse af spiseskefuld.

Jeg har endnu ikke læst "frk. Jensen" :oops:

Og tak for smilet - sød historie.
Tak, og vovet betyder naturligvis våget - pinligt, når man læser sine pludselige indlæg som er skrevet i en opfyldt ånd uden tanke om stavning.

Nå, fora'et eller som vi almindelige mennesker kalder forummet har plads til næsten alt, og det er noget jeg nyder ved at være på siden, at den gode ånd, hvor man aldrig kritisere en der skriver lidt dårligt kommer til udtryk.

Læser I andre sider bliver der konstant smidt mudder som er totalt ukonstruktive hvis en ikke er så stiv i det skriftlige - alle forstår hvad der skrives, men det skal lige bemærkes - tænke sig det er aldrig sket på vores side - ret tankevækkende om hvilke persontyper der netop er hos os, og hvor dybt LDS-tanken er kommet igennem. Det var noget af det første jeg skrev på siden, og Allan og jeg lagde en masse filtre ind der skulle sørge for at undgå dem der bare ønskede at chikanere, men aldrig har vi haft brug for dem, og selvjustitsen på siden er så høj, at jeg roligt tager på ferie, uden at være bange for, at der sker en masse jeg burde styre - skønt kære LDS'ere - I er fine mennesker allesammen og rigtige LDS'ere, og det kan vi alle være stolte af.

Og øh, så tilbage til bollerne. Tak for tippet Zephi - jeg lover dig, jeg svedte da jeg mødte min nuværende kone gennem 27 år, for jeg ville lave noget godt til hende for at vise hvor skrap jeg var - lånte frk. Jensen - læste een linie ad gangen og gjorde det der stod men forstod ikke et kvæk når alle forkortelserne kom, så til ungkarle er den umulig, hvis ikke man har haft forståelse for køkkenet i forvejen.

Det endte med 2 x 12 snegle i ovnen, som absolut ikke faldt i god jord hos min udkårne, men det kunne jeg da overskue. Kan ikke huske om hun kastede op, men det var vist tæt på.

PS: Jeg elsker god mad, så det er ikke der skoen trykker - nok mere dovenskaben og en kone der er super til det, så der er jo heller ikke nogen grund.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis