Hejmmenside

Jeg er ved at prøve på at lave en hjemmeside :wink:

Hvis I vil kigge lidt billeder fra vores have, så klik ind på www.123hjemmeside.dk/vammen

Jeg hører gerne jeres mening om haven. :oops:

P.s Se bort fra trillebør, sækkevogne og stiger hist og her :?
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Nydelig hjemmeside du har lavet. Især din bålplads er jeg ret vild med. En sand perle for børnefamilier - også stenbedene er flotte, men de er efter min mening også altid et hit.

mvh Anders
Hej bettevibsen.

Det ser ud som et kæmpearbejde! Hvordan har I bygget stenbedene op?
Og så den negative.... det er rigtigt flot som alle andre også skriver, men teknisk burde billederne kunne forstørres mere.

Mvh. JørgenE
Citat fra Zephirine

Hej bettevibsen.

Det ser ud som et kæmpearbejde! Hvordan har I bygget stenbedene op?


Vi er ved at grave ud til terrasse. Alle græstørvene danner basis for stenbedene. Altså bunden i vejret og en kæmpebunke der hvor bedet skal være. Så er der lagt 10 cm jord, blandet med sand.Derpå er stenene lagt. Det er min mand, der står for den del, men de er lagt med stor præcision. Derefter har jeg så lavet en blanding af 1/3 jord 1/3 spaghnum og 1/3 sand, som er fordelt mellem stenene,presset godt ind. Og så er der bare blevet plantet.

Og så lige det bedste: der kommer næsten intet ukrudt op!!
Annonce
Citat fra JørgenE

Og så den negative.... det er rigtigt flot som alle andre også skriver, men teknisk burde billederne kunne forstørres mere.


Ja, det er også det, jeg synes, at jeg burde kunne, men det er nok fordi, det er en skabelon, som 123hjemmeside kører med som standart smile
Det er en enkel og overskuelig hjemmeside, hvor billederne i arkiverne er godt komponerede. Ingen gider læse meget tekst, men der kunne da godt til hvert arkiv være en lille historie om billederne. Hvordan i lavede, problemer undervejs eller lign. Når jeg ser hvor mange gode billeder du har, sorstår jeg ikke billedvalget på forsiden. Frugterne i toppen har ikke nogen sammenhæng med hjemmesiden i øvrigt og det centrale billede (af stensætningen?) er meget mørkt, og giver ikke det overblik, som jeg tror er meningen.
Mit forslag er, at du taget et af de gode detaljebilleder og lægger ud på forsiden i midten. Fjerner frugterne og erstatter dem med noget, der hænger sammen med sidens tema i øvrigt. Gør dig klart hvorfor du har lavet hjemmesiden og beskriv det i korte tekster.
Men behold endelig de gode og overskuelige billedearkiver (men ikke flere billeder i et arkiv, end de kan være på en side uden man skal scrolle).
Så har jeg været i gang med at ændre lidt på siden efter alle de tilkendegivelser jeg har fået, og jeg synes da selv, at den er flottere nu end før :oops:

Jeg har lagt flere billeder ind, hvis du har lyst til at se noget mere.
Du har sørme ret. Den harmonerer fint, synes jeg.
Fin FOTO side.....

Men små underbyggende tekster kan være et dejligt suplement...

Fx beskrivelser af hvilke planter. navn osv...

Bare en lille vink :oops:

MVH Njord
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis