Favourit plante?? Jensen 291 04-08-2004 13:29 Nu har vi haft hadeukrudt. Hvad er så jeres favouritplante. Min er bævreasp eller balsampoppel. Men der er faktisk mange. Delfinen 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Zephirine 1243 3730 04-08-2004 18:54 Ja se, det kommer jo an på så meget - årstid, anvendelse, placering osv. osv. Jeg kunne lave en liste så lang, da jeg ikke sådan kan nøjes med at fylde mit liv med en plante... Mit hjertebarn er min rose Zephirine Drouhin, eranthis er den smukkeste sol i februar, ærteblomster er et must i min have, mine relativt nyerhvervede Aloe Vera planter er nu uundværlige til småskavanker og eksem, mælkebøtter er pragtfulde i stort tal, Dorthealiljen glæder jeg mig altid til, mine pralbønner er eventyrlige på rosenbuerne, dværgsolsikker er bare så store glædespredere osv. osv. Jeg tror, jeg stopper her...
badusen 67 12-08-2004 14:51 I min verden er prydgræsser den helt store vinder med Pampasgræs som den ultimative. Derudover er jeg vild med clematis og kaprifolie og lupiner er så smukke, farverige og taknemmelige. Solskinshilsener Badusen Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt