Ny støvsuger - hvilken?

Vi skal snart have os en ny støvsuger, og jeg vil gerne høre jeres erfaringer... det jeg tænker på, er, om man skal hænge sig i, om der står 1000 eller 1400 watt på støvsugeren? Vi har hund (golden retriever), hvorfor der ligger hundehår på gulvet, havedøren står også næsten altid åbent, så der bliver tit lavet 'sorte dapper' på gulvtæppet. Hvad skal man kigge efter?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nilfisk!
Vi har 6 hunde, og døren stående åben ud til haven, så de render ud og ind, nogle af dem fæller også.
Vi/min frue, støvsuger altid, det er derfor jeg altid falder over den, den når aldrig at blive stillet på plads.
Vi har altid haft Nilfisk, og har nu Nilfisk King 520, den er vi/min frue, rigtig godt tilfreds med.
De bedste hilsner
Leon.
Hej Leon

Hvor har du fået "fruen" opdraget til denne lille hjemme syssel....

Venligst Njord

MVH Njord
Jeg har gennem tidet taget livet af flere støvsugere dog aldrig en Nilfisk. I værkstedet har jeg Nilfisk G70 - den holder til alt. Selv at suge en hoppeborg tom for luft klarer den uden at blive varm.
Hvis de nue Nilfiskmodeller er lige så gode, er det sådan en man bør eje.

I øvrigt kan man stadig få reservedele til alle Nilfisk modeller - selv dem fra før krigen!

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Annonce
Hej Njord!

Det er med fruer som med støvsugere, man skal vælge det rigtige mærke, og for guds skyld, den rigtige model, og så skal de jo vedligeholdes, du ved ny pose o.s.v..
Så er det, at de somme tider står midt på gulvet, umuligt at komme udenom.
Egentlig er det rigtig godt.

De bedste hilsner
Leon.
Hej

Jeg vil klart anbefale en Dayson støvsuger - den er uden pose og affaldbeholderen er gennemsigtig så man hele tiden kan følge i hvor meget skidt den suger. Den er desuden udstyret med et såkaldt "hepafilter" så udblæsnings luften er mere ren og lugter ikke af "gammel hund" og den har en utrolig god sugeevne

Hilsen niller
Vi har haft en Nilfisk, og den fungerede PERFEKT!! Må måtte skrotte den, da den stank af lige dele våd hund og rødspætte. Har prøvet støvsuger parfume..

Vi købte en støvsuger i Netto til 229,- en lille en man kan have på ryggen. HOLD DA KÆFT, hvor den suger!! Jeg har aldrig oplevet noget ligende...bagdelen er dog at der skal skiftes pose oftere end større støvsugere.
Nå men, min pointe, er at man skal tænke over hvor meget den kan indeholde af støv. Det nytter ikke noget at den skal tømmes hver gang. Så find en støvsuger der kan rumme en MEGA støvsugerpose.. Ellers kan det bliver dyrt i længden..

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis