Barbermaskine, gode råd søges

Hej...

Som I jo nok kan gætte jer til er Pips navnet på et hunkøns væsen. Dette hunkøns væsen skal til at købe barbermaskine!

Ikke til sig selv, men til kæresten som snart fylder år.
Og så var det hun tænkte: På lds, der er en masse mandfolk, og mandfolk må vide en masse om at barbere sig.

Derfor: Hvilken skal jeg vælge til min søde kæreste?

Jeg kan fortælle at han har forelsket sig i en Philishave coolskin, da den jo kan bruges under bruseren og der kommer creme ud af den, og den ser ret sej ud. smile

Men er det den bedste? Og hvilken af modellerne skal man vælge?

Det skal være en elektrisk, for han har en ganske udemærket skaber, og sådan en er der ikke meget elektronisk legetøj over...

Han har meget kraftigt skæg, ikke de store problemer med sart hud, men har tildens til en smule bumser.

Er der nogen der kan hjælpe :?:

Pips

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis han skal ha noget der giver en fremragende barbering og samtidig har lidt stil, så gi han en gammeldags ragekniv. Den kræver lidt øvelse, men når man har den giver den suverænt resultat.

Mvh

Kasper
Til mig, som har brugt Braun det meste af mit liv, er Philips det bedste for den tager alle de hår der lægger sig ned under hagen. I Braun-tiden brugte jeg også ragekniv for at tage dem, men det behøver jeg ikke mere.

At det er med batteri, som konstant oplader sig når man sætter den i holderen er et must - hvem kan bruge en med ledning til f.eks. en festival? - og den holder skam gladeligt 1 uge uden at kny, men vil så skiftes hvert 4-5 år, men det er ok, for den har leveret varen med stor tilfredsstillelse - aldrig forsømt når jeg skulle bruge den. Meget bedre end Braun kan klare det til mig i hvertfald.

Mvh. JørgenE
- hvem kan bruge en med ledning til f.eks. en festival?

JørgenE. Til festivals hverken vasker eller barberer man sig :wink: ,
men ellers er den eneste rigtige barbering en med kniv. Enten "tøse modellen" eks.vis Gillette March 3, eller også den for mandfolk, ragekniven med læderstrop und das ganze molevitten.

Mvh.
bodker

Rigtige mænd barberer sig ikke, de nøjes med at klippe eller trimme deres skæg. Skæg er det der, der vokser på mænd, trimningen er kun fordi, jeg desværre ikke er mand nok til at gå imod min kone og lade det gro til ZZ top længder :lol: :lol:

Jaguar saks fra Solingen og Philips trimmer biggrin til en der havde fuldskæg første gang som 18-årig biggrin

Mvh. Carsten
Annonce
Hæ Hæ !!
Tøsedrenge !!
Der hvor jeg kommer fra slår vi skægstubbene ind med en lægte hammer og bider dem af .
Og det er ganske vist.

GNÆK GNÆK GNÆK :lol: :lol: :lol: :lol:

V.h. Håndværkeren
ja, ja, ja - og til festival'er, hvor man har glemt barbermaskinen gnider man bare ansigtet mod de fliser på fortorvet man er faldet i søvn på når man vågner og skal videre til den næste musik, mens man børster støvet af skuldrene og opdager man rent faktisk fejer fortorv i den stilling.

Mvh. JørgenE
Tak for de mange gode og knap så gode foreslag.

Jeg nød især Håndværkerens foreslag, dog ikke pga af den seriøse værdi biggrin

Min kæreste fik den Phillishave Coolskin han havde forelsket sig i.

En model HQ 7740 (tror jeg nok) og han er rigtig glad for den. Faktisk tror jeg at jeg kan overtale ham til at bruge den lidt oftere end han brugte skraberen, og det er for mig en succes. Så behøver han ikke komme til at ligne en bums før han får taget sig sammen..... smile

Pips

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
Nææh mangelsfuld barbering kan give udslet de særeste steder ;-)[/img]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis