Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

146 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Helt klart og uden omsvøb, du vinder, og sikke en flot stil du kørte den hjem i. biggrin biggrin biggrin

Mvh. Carsten
Det må altså være sommervarmen :lol: :lol: :lol:
Nå-nå, nå-nå - Zephirine går efter guldet! biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

En skam indlæg ikke også bliver vurderet af værdi istedet efter bare antal :roll:
Helt rigtigt BobbleTrouble, men det er nu hyggeligt med de her små "hvem-skriver-flest-indlæg" og "hvem-skriver-de-længste" osv konkurrencer.

For i øvrigt at tilføje dette indlæg lidt værdi:

En liter-is, feks trefarvet bliver hurtigt til en ispind hvis man skærer et firkantet stykke af og stikker en spisepind ind fra den ene ene.
Lille tip til sommervarmen (som eeeendelig er nået til Århus), hvis man ikke gider rende i kiosken hver gang man har brug for en forfriskning.

God sommer til alle både tykke og smalle biggrin

Pips

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
Hey - det var jo bare en joke! biggrin I øvrigt opfatter jeg det som om at der er frit slag her i "Over-Hækken".

Hvilket I jo sikkert alle sammen HAR fattet. Og apropos sommer - klokken er nu 19:23, og jeg er lige gået ind for at køle af, fordi jeg kom til at SVEDE, da jeg KLIPPEDE TYNDE GRENE AF VORES SYRENER!!!!

Hvem havde nu troet at det skulle ske i sommeren 2004? Ikke jeg, i hvert fald, men hvor er jeg dog lykkelig over at sidde og lugte lidt af sved.....

Og, øøøøøh ...... Zephirine, du er BAGUD biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Du bemærkede slet ikke det iskolde pust i nakken, FB :?: :?: :?:
Apropos den der sommervarme, jeg gjorde en bemærkning om tidligere...

Er der nogle gode ideer til, hvad man gør, hvis man ikke ejer en isterningsbakke eller -poser (og købmanden har lukket for idag)? Der må da være et eller andet smart LDS-trick, hvis nu man gerne vil have lavet isterninger til imorgen.

Og så kom jeg også i tanke om, at jeg engang fik et godt råd om, at hvis man nu ikke har isterninger med på stranden og vandflasken er lummer, så skal man gøre håndklædet vådt og vikle det omkring flasken. Derved skulle varmen blive trukket ud af vandet. Jeg har endnu ikke prøvet det selv.

Og husk nu også at drikke en masse vand her i den vidunderlige sommervarme. Det er så nemt at glemme. Jeg knoklede rundt i formiddags og reddede mig en kanon hovedpine, som først lettede efter en del vand...
Der er yderligere 136 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis