Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 130 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ja for pokker, nu tror jeg på guld, de koreaner skal få bøllebank skal de 8) hende rikke målmand skal vi have til viborg biggrin
ja jeg er god til at løbe, har øvet mig i mange år med bilerne på motorvejen :lol:

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Helt enig Jensen, og hvor er det irriterende med alle de stemmer der konstant er inde i ens hoved :lol:

Mvh. JørgenE
Nu hvor det hidtil længste spørgsmål også har afstedkommet "længste tråd", må det være på tide at komme videre - det varer jo heller ikke længe, inden tråden ryger om på side 2 i oversigten.

Den næste, der poster i denne tråd, er en idiot
(Jørgen, jeg ved godt, vi ikke bruger den slags ord om andre brugere, men teknisk er det jo den næste selv, der vælger at være det :lol: - Du behøver derfor ikke påtale min sprogbrug tongue )

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
jeg er en idiot, jer er en idiot, jeg er en idiot, jeg er en idiot........ biggrin

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Annonce
Pokkers, jeg troede ikke, nogen ville hoppe på den cry

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Jeg er da glad for at nogen gjorde! For f..... Thomas, det var ellers godt luret, jeg sad og svedte over den!!!!

Nice try biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Ok, så slukker og lukker vi, og dette emne er nu lukket, og dermed vandt jeg :lol:

Mvh. JørgenE
ja okay så... :mrgreen:

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
GGGG...Tillykke JørgenE.. :lol: :lol:

Sniffer  
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis