Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 110 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Prøver igen...
-denne gang med en ny profil.

Ikke fordi jeg har noget intelligent at sige, men man skal jo skrive et indlæg for at få det sidste biggrin

Det ku være cool at komme i guines rekord bog. Det bliver jo nok min eneste chance siden jeg hverken kan spise sindsygt mange flødeboller meget hurtigt, eller har tænkt mig at blive verdens fedeste kvinde....

Pips

Ps Hvor blev sommeren af? Var to gode uger alt der kunne bevilgies... sad
Ja, så virkede det alligevel Pips, - du bør måske lige skrive det ved dit andet indlæg i "Om Lav-Det-Selv", så ikke en masse nu prøver at hjælpe dig.

Mvh. JørgenE
Jeg håber alle er indforstået med, at når vi er kommet i Guiness, så sletter jeg hele emnet, for det er noget snyd at skrive om 50.000 seriøse indlæg, når de 20.000 indlæg kommer alene fra dette emne smile

Mvh. JørgenE
JørgenE, jeg synes du skal skrive det sidste indlæg biggrin , også låse emnet netop for at imødegå alt for mange useriøse indlæg, men lad denne stå til skræk og advarsel om, hvordan det kan gå, når nogen får sådan en vanvittig ide til konkurrence :roll: . Og så skriver jeg altså ikke flere indlæg i denne tråd. Basta :!: :lol:

Mvh. Carsten

PS. Det jeg mente, er at jeg synes ikke vi skal i Guinnes, og så slette rekordforsøget bagefter, så må vi hellere lade være.
Jeg holder med Carsten, denj liten horra :wink: :lol:
Annonce
Og hvad betyder det, bare af hensyn til os alm. danskere smile

Mvh. JørgenE
Næh, det er da meget sjovere, hvis I prøver at gætte det :lol:

Og hvad tror du forresten, at jylkatten er for en fætter :lol: :lol: :lol:
Ok, så må jeg hellere:

En jylkat er et pindsvin.

Og Carsten skulle have et par ord med på vejen, synes jeg, for han nappede bolden fra Flemming og satte gang i en rablende konkurrence om igenting eller rettere det sidste indlæg om ingenting biggrin Kun en som bevarer barnet i sig kan gøre det; denj liten horra = den lille dreng.

Tak for udfordringen Carsten og tak for kampen til alle i tråden.
Selv tak for kampen, Zephirine :mrgreen:

Med venlig hilsen
FlemmingB

Godt at se, at I har brugt min pc-fri ferie til at afslutte denne tåbelige konkurrence smile

Ups :mrgreen:

Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis