Køkkenlåger - hvor?

Jeg har planer om at ændre mit ca. 5 år gamle køkken med nye låger i gammel stil. Er der nogen som kender firmaer som laver køkkenlåger i specialmål til fornuftige priser. Jeg har søgt på nettet men uden større held.

Hilsen Lars
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor gammelt er dit køkken ? Hvis det er
et 70'er køkken (brune låger med en stor
plastring som håndtag) så kan 'kvik lagerslags' låger bruges. Jeg har selv renoveret et sådan, og min erfaring er, at det ikke bliver billigere, hvis du skal have skræddersyet låger - du slipper bare for at rive de gamle elementer ned. Men hvis indmaden ellers er god, er det bare at måle højden på lågerne (bredde er man heldigvis enig om) og så finde en passende leverandør. Alle nye køkkener bruger de nye selvlåsende hængsler, men lav en skabelon så du har noget at mærke op efter. De går uden problemer.
Få du behov for at skifte/ændre et enkelt eller to element kan dette også lade sig gøre (jeg skiftede bl.a. et skuffeelement for kuglelejer brugte man ikke tidligere..).
Går du på jagt efter tilbud på hårde hvidevarer, kan du faktisk realisere en total renovering for omkring 10.000 (incl.bord, vask, komfur, køl/frys osv.)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis