Mio Maling

Hejsa.
Jeg er igang med en større renovering af min båd. Dertil er der blevet lavet meget Glasfiber arbejde, som jeg har primet med Mio (2 komponents grå maling). Jeg har tænkt mig at male hele båden med 1 komponent hvid fra Hempel, som de blandt andet bruger på krigsskibene. Så det må være noget stærkt noget.
Mit spørgsmål er, hvor længe skal jeg vente før jeg kan male efter at jeg har brugt Mio? Er der en chance for at Mio'en vil frastøde den hvide Hempel hvis ikke den får lov til at hærde helt op først, og i så tilfælde, hvor længe plejer Mio at være om at hærde helt?

Mvh
Franz
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej

et godt råd: spørg hos leverandøren af Mio, kender ikke produktet,
det kan kun være leverandøren eller brugsanvisningen det kan give dig svaret,

og så har du alle muligheder for fejl,når du absolut vil bruge produkter fra forskellige leverandører,

for at søværnet bruger malingen på krigsskibene er ingen garanti for at malingen er god og stærk til det som du skal bruge malingen til !!!!!!!!

med malerhilsen

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også