Opskrift på Stuco Lustro!

Er der nogle som har en vejledning på Stuco Lustro

Ligesom det de lavede i TV2 roomservice hvor Erik Peitersen og Annette laver Stuco Lustro!
http://roomservice.tv2.dk/?forsidedropdown
_________________
Med venlig hilsen

Jan Kristensen smile

Jan Kristensen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det er jo rimeligt nemt.
Skovgaard & frydensberg ( www.skovfryd.dk )
har et produkt der hedder verona glit, det er faktisk flydende marmor.
Nu ved jeg ikke lige hvad du skal bruge det til, om det er til vægge eller du vil lave udsmykninger på tavler eller søjler.
Men det kræver en glat overflade.
Har brugt det et par gange, og er utoligt nemt, men tidskrævende at arbejde med.
Verona Glit er flydende marmor, og deri skal du have noget tørfarve eller tørpigment, til at få lavet den ønskede "marmorering".
Brug japanspartler i ønsket størrelse, for marmoret skal faktisk spartles på, og efterspartles sådan at du får den glatte overflade.
Hvis du vil have en overflade der er modstandsdygtig, f.eks. til badeværelse, skal du efterlakere eller vokse overfladen.
Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men jeg har lavet en 5-6 prøver på mdf plader, og dem er du meget velkommen til at komme og se på her i forretningen, men ellers har jeg været på "kursus" i brugen af det hos skovgaard & frydensberg, og jeg ved at de har 40-50 plader, stående, med forskellige udgaver, og jeg ved også at de henviser til forskellige offentlige steder og kontorer hvor det er brugt.
Jeg ved at bl.a. stærekassen og det kongelige teater har brugt verona glit.

Colormann
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også