Køb af Køle/svale skab

Hvad skal man købe hvis jeg skal have en køle/svaleskab..

Jan Kristensen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at checke www.taenk.dk - mener der ligger en test af dem. Anyway, min gode ven "hvidevarehandleren" påstår, at mekanikken er ens i alle skabene. I hvert fald mere eller mindre. Forskellen ligger i skabets mekaniske kvalitet (primært dør), indretning og isolering. Spørg i omgangskredsen, hvad de har været tilfredse med - for mit vedkommende er Gram altid et godt bud.

Min væsentligste erfaring er, at de smarte glashylder kun skaber ekstra kondens, øger rengøringsbehovet samt medvirker til en dårligere temperaturfordeling.

Check www.hvidevarepriser.dk for priser.

Mvh.

Jan R.
De fleste skabe der udbydes på det danske marked er ganske gode.
Kig på døren specielt er den solid skal resten sikkert nok holde...
Men kig også en masse på energiforbruget.. det betyder en del over de kommende år.

Om kompressoren er en danfoss eller ej spiller inge rolle og en del folk siger at en Unidad er mindst lige så god... De anvendes i flæng hos producenter til det kommercielle marked.. ( har selv været i branchen for lidt tid siden )

De store producenter producere i både eget navn og som leverandør til andre... og ofte med brand navne til kæder..
Fx leverer Frigor fryse bokse til Harald Nyborg... Det er kun skiltet der er forskellen...

Så kig dig for og bid mærke i energiforbruget..

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis