Folder ang. overdækket terasse.

Hej

Jeg skal til at lave en overdækket terasse. For at se mange af detaljerne, har jeg forsøgt at få fat i en folder "Træbranchens oplysningsråd" udsender, der hedder Vejledning 16 - træhuse i haven.

Jeg har både snakket med hovedkontoret og ringet rundt til et hav af tømmerhandlere, men ingen steder har de den - der er åbenbart flere der har fået samme gode ide som jeg.

Jeg vil derfor lige høre om nogle af jer i dette forum ligger inde med nævnte folder og som måske ville scanne den ind og sende den til mig. Den er vist 2 A4 sider, så vidt jeg kan se.

Med venlig hilsen

Michael
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har den ikke men hvad med en tur på biblioteket... de har den sikkert ikke.. Men en masse andre bøger der kan inspirere...

Men inden du går igang så overvej nøje om det arkitektonisk passer ind til netop dit hus !!

MVH Njord
jeg har været i arkivet...........og fundet en ældre udgave.........men
beregningerne er de samme.........og den er scannet og klar til at sende
hvis i sender jeres mail
det er en pdf fil

med gør-det-selv-hilsen

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Jeg har nu fået tilsendt et eksemplar af folderen - tak g.lykke
Det var lige det jeg manglede, den har alle de oplysninger jeg søgte.

Der står dog ikke noget om det arkitektoniske. Jeg har efterhånden overvejet og tegnet flere forskellige muligheder. Jeg er nået frem til den udformning, jeg synes passer bedst til mit hus. Det er dog svært og når man ser rundt omkring, er der mange eksempler på hvordan udestuer og overdækkede terasser misklæder huse.

Med venlig hilsen

Michael
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis