Erfaring med 'Problemløser' glasfilt

Hej,

Er der nogen der kender noget til og evt. har erfaring med 'Problemløser' glasfilt fra Juvita. Den skulle gøre at man kan få en glasfilt agtigt overflade, men uden at skal spartel mm.

På forhånd tak!
kml

kml
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Har ikke prøvet "problemløser glasfilt" Hvordan skulle det virke? Jeg har umiddelbart meget svært ved at forstå, hvordan man skulle kunne slipper for arbejdet med at spartle? Står der noget om hvor store ujævnheder produktet skulle kunne skjule?
Som de fleste bekendt ses stort set alt gennem alm. glasfilt, mon det er anderledes i betydende grad for det omtale produkt?
Venter ligesom dig spændt på eventuelle andres erfaringer.

mvh Anders
Hej

Jeg både forhandler og bruger produktet "problemløser".
Forestil dig en filt der er ca. 2 mm tyk, så har du problemløseren.
Jeg har sat det ovenpå, både hessian, glasvæv og savsmuldstapet, og overfladen virker og ser ligeså glat ud som filt.
Selvfølgelig har produktet sine begrænsninger, rent dækkemæssigt, men små ujævnheder, små huller, revner o.s.v. samt de fleste slags tapet og vævtyper bliver dækket.
Jeg sælger dette produkt til 29,- pr. meter, og hvis "man" kun ser isoleret på prisen, kan det da godt virke dyrt, men igen, du sparer nedtagning af tapet/væv, nedvaskning, slibning, spartelmasse/spartling (fuld), 1-2-3 gange, samt grunding af væggen, opsætning af ny beklædning, evt grunding, "+ tørretid på de forskellige arbejdsgange."
Så både i tid og kroner /øre, er der ikke noget sammenligningsgrundlag, eller netop biggrin
En lille forløber til dette produkt var forgrundet filt, hvor vi jo også sparer en arbejdsgang + 24 timer og ca. 100-500,- pr 25 m2, afhængig af hvad "man" har givet for produkterne.

Colormann
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Der kan man se, så lærte jeg også noget idag - tak for det colorman

mvh Anders
Vores maler har netop brugt det af min kone indkøbte "problemløser". Han var lidt nervøs for det, da han ikke kendte det, men sparede en masse arbejde, og væggen er blevet pæn i vores ny køkken, så det virker skam. Prisen er jeg ikke helt klar over, men Colorman plejer at have en fornuftig pris på det han sælger når jeg har sammenlignet og hans adresse kan I finde ved at søge på hans navn!

Mvh. JørgenE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også