Erfaring med 'Problemløser' glasfilt

Hej,

Er der nogen der kender noget til og evt. har erfaring med 'Problemløser' glasfilt fra Juvita. Den skulle gøre at man kan få en glasfilt agtigt overflade, men uden at skal spartel mm.

På forhånd tak!
kml

kml
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Har ikke prøvet "problemløser glasfilt" Hvordan skulle det virke? Jeg har umiddelbart meget svært ved at forstå, hvordan man skulle kunne slipper for arbejdet med at spartle? Står der noget om hvor store ujævnheder produktet skulle kunne skjule?
Som de fleste bekendt ses stort set alt gennem alm. glasfilt, mon det er anderledes i betydende grad for det omtale produkt?
Venter ligesom dig spændt på eventuelle andres erfaringer.

mvh Anders
colormann
colormann
198 9200
Hej

Jeg både forhandler og bruger produktet "problemløser".
Forestil dig en filt der er ca. 2 mm tyk, så har du problemløseren.
Jeg har sat det ovenpå, både hessian, glasvæv og savsmuldstapet, og overfladen virker og ser ligeså glat ud som filt.
Selvfølgelig har produktet sine begrænsninger, rent dækkemæssigt, men små ujævnheder, små huller, revner o.s.v. samt de fleste slags tapet og vævtyper bliver dækket.
Jeg sælger dette produkt til 29,- pr. meter, og hvis "man" kun ser isoleret på prisen, kan det da godt virke dyrt, men igen, du sparer nedtagning af tapet/væv, nedvaskning, slibning, spartelmasse/spartling (fuld), 1-2-3 gange, samt grunding af væggen, opsætning af ny beklædning, evt grunding, "+ tørretid på de forskellige arbejdsgange."
Så både i tid og kroner /øre, er der ikke noget sammenligningsgrundlag, eller netop biggrin
En lille forløber til dette produkt var forgrundet filt, hvor vi jo også sparer en arbejdsgang + 24 timer og ca. 100-500,- pr 25 m2, afhængig af hvad "man" har givet for produkterne.

Colormann
Der kan man se, så lærte jeg også noget idag - tak for det colorman

mvh Anders
Annonce
Annonce
JørgenE
JørgenE
2376 4040
Vores maler har netop brugt det af min kone indkøbte "problemløser". Han var lidt nervøs for det, da han ikke kendte det, men sparede en masse arbejde, og væggen er blevet pæn i vores ny køkken, så det virker skam. Prisen er jeg ikke helt klar over, men Colorman plejer at have en fornuftig pris på det han sælger når jeg har sammenlignet og hans adresse kan I finde ved at søge på hans navn!

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Kvalitets forskelle på Glasfilt
    Lav-Hus (6 svar)
  2. Glasfilt og akustik
    Lav-Hus (5 svar)
  3. Efterbehandling af gipsplader
    Lav-Hus (8 svar)
  4. Tapet - undertapet
    Lav-Hus (11 svar)
  5. Maling af stukloft?
    Lav-Hus (13 svar)
  6. Beklædning på vådrumssikring
    Lav-Hus (2 svar)
  7. Problemløseren - Juvita
    Lav-Hus (6 svar)
  8. Glasfilt på glasfilt
    Lav-Hus (7 svar)
  9. Nogle erfaringer med glasvæv oven på tapet?
    Lav-Hus (2 svar)
  10. Maling til Radiator
    Lav-Hus (13 svar)

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Populært lige nu

1. Hvor meget strøm kan jeg trække fra min forsyning?
    Lav-Hus (læst 33040 gange)
  2. Fjerne betonfibre fra overflade
    Lav-Hus (læst 189 gange)
  3. Radiatorskjuler/bænk
    Lav-Hus (læst 220 gange)
  4. Flytte granitblokke
    Belægning, udsmykning og blomster (læst 1210 gange)
  5. elradiator dimensionering
    Fyr og opvarmning (læst 261 gange)
  6. El til pumpebrønd
    Lav-Hus (læst 274 gange)
  7. Vindue og isolering
    Lav-Hus (læst 176 gange)
  8. Afstivning af carport
    Lav-Hus (læst 210 gange)
  9. Bilreklamer - hvorfor ?
    Lav-Bil (læst 620 gange)
  10. Hul på ydervæg i kælderen
    Lav-Hus (læst 163 gange)

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også
Kort og godt

Lav-det-selv.dk (LDS) er Danmarks største samlingssted for boligejere og gør-det-selv folk. Hver måned besøges LDS over 600.000 gange, af folk der søger råd, vejledning og inspiration om alt fra boligforbedring til hobbyprojekter.

LDS er drevet af et stærkt fællesskab, hvor alle kan bidrage med viden og ideer.

Følg med