Vi-ka vinduer

Hej. Nogle som kender til VI-KA vinduer ?

De er dvc godkendte. Deres hjemmeside ser meget fornuftig ud.
www.vi-ka-vinduer.dk og de er meget fornuftige med priserne.
Jeg vil gerne høre jeres mening

Vh
frickes biggrin
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har jo selv startet en forespørgsel om samme emne for et par uger siden her, hvor du kan se nogle svar. Men jeg må sige du har fundet et godt link her. De virker både seriøse og prisinteressante. :-)
Er der virkelig ingen der har erfaring med dette firma? Eller nogen kommentarer dertil. biggrin
Jeg har vist svaret på det samme før...
Jeg har fået en havedør og lille vindue, begge med indv. og udvendige tynde sprosser, hvidmalede. Jeg synes de er fine og iorden, uden den store luksus Jeg tror de bliver special- lavet i Letland el deromkring. Henter man den syd for grænsen, er det til lav moms.

klassikeren
Jeg anbefaler... uden iøvrigt at kende noget til vi-ka vinduer, vinduer fra www.havbyrd-vinduer.dk

Man kan få dem malede og udført i pommersk fyr... til samme pris som " de andre"

Delfinen
Annonce
Jojo, når man læser de mange indlæg her på siden omkring vinduer, er der flere der hæfter sig i DVC godkendte vinduer. Det gør jeg også. Men ellers tak for svaret.

Go' sommeraften
JO.. JO..
Man skal lige huske på.... at vinduer bare er lavet af træ og glas.
Jo bedre træ... jo længere holder de ( og efterbehandling!!) glasset... nå... ja man kan lave mange trolde kunster ved at suge vakuum ud og coate glas.
Men pointen er træ og sund fornuft.... der er ingen mystiske formler.
Pas dem, mal dem, sæt dem i. Kommer der vand ind i hjørnerne.... rådner alle vinduer.

Delfinen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også