Valg af vindue

Jeg skal have sat et par nye bondehusvinduer (af træ) i sommerhuset. Via nettet har jeg fundet et par leverandører, der synes at kunne leverer varen efter mål til en fornuftig pris. Det drejer sig om www.bedst-billigst.dk og www.billigvinduer.dk . Er der nogen der har erfaringer/anbefalinger vedrørende de ovenfornævnte vinduesfabrikanter eller andre de vil/kan anbefale.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har kigget på de to homepages, og der fortælles ikke noget om at produkterne er DVC certificerede, hvilket må være et minimumskrav i dagens Danmark.

Derfor vil jeg anbefale at finde en leverandør der er certificeret.
Tak for svarene.
Det er dejligt at se en fagmand Orla, som jeg kan se på din hjemmeside du er. Nu bor du lidt langt væk, men ellers kunne jeg være fristet til at få dig til at lave vinduerne.
Vedr. linket til JP Hem så er deres hjemmeside jo ikke voldsomt informerende, så jeg må vist gribe telefonen, hvis jeg vil have et konkret svar fra dem.
Vedr. Bedst og Billigst så anfører de selv at deres vinduer og døre er lavet af nordisk (eller Nordisk, som de selv skriver) kernetræ. Så tak for advarslen, hvis de leverer en ramme i plastmateriale, som aastrup anfører.
Hej igen

Prøv dette link: http://www.jphem.dk/
Der vil du finde de mest almindelige informationer, men det er altid en god ide at ringe til firmaet.

Mvh Anders
Jeg forstår ikke jer "lav-det-selv" erer, det kan godt være at jeg bliver haglet ned nu, men hvorfor købe noget ukendt, søg dog herinde på hvad andre kan anbefale i tidligere indlæg, rationel har fået stor ros her, JVK har fået en masse tæsk.
I har jo kun udgifter til materialer (ellers er i jo her ved en fejl).

MVH - Peter

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis